flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про колегію Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області

ЗАТВЕРДЖЕНО
   наказом начальника
ТУ ДСА України в Вінницькій області
 14 лютого 2012 р. № 6
 
 
ПОЛОЖЕННЯ
про колегію Територіального управління Державної судової
 адміністрації України в Вінницькій області
 
Загальні засади
 
                1. Це Положення визначає загальні   засади   утворення   і діяльності колегії Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області (далі - колегія територіального управління).
                2. Колегія територіального управління є постійним консультативно-дорадчим органом   і утворюється для погодженого вирішення питань, що
належать до її компетенції, та для колективного й вільного обговорення найважливіших напрямів діяльності територіального управління. 
                3. У своїй роботі колегія територіального управління керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами Голови Державної судової адміністрації України, нормативно-правовими актами інших центральних органів виконавчої влади, а також наказами начальника територіального управління та цим Положенням.
                4. Рішення про утворення колегії приймається начальником територіального управління.
                5. Зміни в персональному складі колегії проводяться начальником територіального управління.
 
Функції колегії
 
                6. Колегія територіального управління:
                1) обговорює і приймає рішення щодо перспектив і найважливіших напрямів діяльності територіального управління;
                2) розглядає пропозиції щодо:
                - удосконалення організації роботи місцевих судів області;
                - забезпечення   співпраці з Вінницькою обласною державною адміністрацією та обласною радою, місцевими органами виконавчої влади та місцевого самоврядування щодо виконання покладених на територіальне управління завдань;
                - реалізації в області пілотного проекту з переходу всіх місцевих загальних судів на модельну форму організації роботи; 
                - формування та реалізації в області державної   політики   стосовно організаційного забезпечення діяльності судів;
                3) обговорює прогнози і програми організаційного забезпечення діяльності судів, інші державні програми та визначає шляхи їх реалізації на місцевому рівні;
                4) розглядає   питання   про   стан   дотримання фінансової, бюджетної дисципліни, розподіл і витрачання бюджетних коштів, залучення та використання коштів, виділених в рамках місцевих програм, забезпечення реалізації державної політики щодо закупівлі товарів, робіт, послуг, збереження та використання державного майна, здійснення внутрішнього фінансового контролю й усунення виявлених недоліків;
                5) розробляє пропозиції щодо вдосконалення діяльності територіального управління та установ, що входять до сфери управління;
                6) аналізує стан роботи в місцевих загальних судах щодо ведення діловодства, архіву, судової звітності;
                7) розглядає   результати   роботи територіального управління та установ, що входять до сфери управління;
                8) аналізує стан дотримання законодавства з питань державної служби, організаційно-кадрової роботи та виконавської дисципліни;
                9) проводить спільні засідання з колегіями інших органів державної влади, місцевого самоврядування та приймає спільні рішення;
                10) розглядає інші питання, пов'язані з реалізацією завдань, покладених на територіальне управління.
 
Склад колегії
 
7. До складу колегії територіального управління входять: начальник територіального управління, заступник начальника управління, керівники структурних підрозділів територіального управління, а також керівники апаратів місцевих судів, яких визначає начальник територіального управління;
7.1 Очолює колегію територіального управління начальник Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області;
7.2 До складу колегії в установленому порядку (за згодою) можуть бути включені судді (в тому числі ті, які займають адміністративні посади) відповідних місцевих та апеляційних судів, працівники органів державної влади, місцевого самоврядування, члени громадських організацій та інші особи.
 
Планування та організація роботи колегії
 
8. Організаційною   формою   роботи   колегії   є засідання. Періодичність проведення засідань колегії визначається начальником територіального управління.    
9. Організаційне забезпечення діяльності колегії в територіальному управлінні здійснює секретар колегії.
10. Робота колегії проводиться відповідно до затвердженого її головою річного плану засідань, в якому зазначаються питання, які необхідно розглянути, особи, відповідальні за підготовку і подання матеріалів   на   засідання   колегії, орієнтовна дата проведення засідань колегії.
                 За ініціативою голови колегії або третини її членів можуть проводитись позапланові (позачергові) засідання колегії. 
                 У разі потреби можуть проводитися розширені   та   виїзні засідання колегії, а також спільні засідання з колегіями інших органів державної влади, місцевого самоврядування,
11. Проект плану проведення засідань колегії формується на основі пропозицій голови та членів колегії, керівників структурних підрозділів територіального управління, які попередньо погоджують їх із заступником начальника управління.
12. Секретар колегії узагальнює пропозиції, готує проект плану проведення засідань колегії і розсилає його всім членам колегії для попереднього ознайомлення та внесення уточнень і доповнень.
13. Проект плану засідань колегії після візування членами колегії затверджується головою колегії.
                14. Додаткові (позапланові) питання до затвердженого плану засідань колегії можуть бути включені до порядку денного засідання колегії за рішенням її голови не пізніше ніж за п’ять днів до чергового засідання.
                Секретар колегії своєчасно інформує всіх членів колегії, а також керівників структурних підрозділів про внесені до плану засідань зміни.
                15. Затверджений план засідань колегії доводиться членам колегії, керівникам структурних підрозділів територіального управління.
                16. Дата, час, місце проведення та порядок денний засідання колегії визначаються головою колегії.
                17. Підготовка проекту порядку денного засідання колегії згідно із затвердженим планом засідань та з урахуванням внесених пропозицій здійснюється секретарем колегії, який не пізніше десяти днів до засідання подає його голові колегії для погодження.
                18. На розгляд колегії подаються:
                1) проект порядку денного засідання колегії з визначенням доповідача з кожного питання;
                2) довідка   з   викладенням   суті питання, обґрунтуванням пропозицій, що вносяться, обсягом не більше трьох сторінок за підписом начальника структурного підрозділу, відповідального за підготовку питання, завізована заступником начальника управління;
                3) проект рішення колегії з кожного питання порядку денного засідання   колегії,   завізований заступником начальника управління,   керівниками   відповідних структурних підрозділів територіального управління, які будуть виконувати це рішення в разі його прийняття; проект рішення колегії з кожного питання повинен бути обсягом не більше двох сторінок;
                4) список членів колегії;
                5) список запрошених осіб, завізований заступником начальника управління (виклик запрошених на засідання колегії здійснюється секретарем колегії);
                6) довідкові матеріали (розрахунки, статистичні матеріали, звіти, діаграми, таблиці тощо), які безпосередньо стосуються порядку денного.
                19. Членам колегії матеріали надаються не пізніше ніж за три дні до засідання, а в разі проведення позачергового засідання – не пізніше ніж за один день до засідання.
                20. Особи, відповідальні за підготовку та подання матеріалів на засідання колегії, надають матеріали секретарю колегії не пізніше ніж за сім днів до чергового засідання. Секретар колегії контролює своєчасність подання матеріалів, перевіряє правильність їх оформлення та інформує про підготовку матеріалів до колегії  заступника начальника управління.                      21. Заступник начальника управління, керівники структурних підрозділів, яким доручено підготовку матеріалів до засідання колегії, та секретар колегії несуть персональну відповідальність за якість та своєчасність їх підготовки.
                22. Якщо   матеріали   до   колегії   вчасно не надійшли до секретаря колегії або неналежним чином оформлені, секретар колегії письмово інформує заступника начальника управління, а також вносить пропозицію голові колегії щодо виключення питання з порядку денного засідання колегії.
                У разі неможливості вчасно підготувати питання до чергового засідання   колегії   відповідальний за підготовку повинен поінформувати про це мотивованою доповідною запискою голову колегії за сім днів до її засідання.
                23. Особи, відповідальні за підготовку питань до засідання колегії територіального управління, узгоджують та координують між собою роботу з підготовки зазначених питань.  
 
Порядок проведення засідання колегії
 
                24. Засідання колегії веде її голова, а у   разі   його відсутності - особа, на яку покладено виконання обов'язків начальника територіального управління.
                25. Засідання колегії проводиться в разі, коли у ньому беруть участь не менше ніж дві третини від загальної кількості членів колегії.
                26. Члени колегії беруть участь   у   засіданнях   колегії особисто (якщо член колегії не може бути присутнім на засіданні, він має право попередньо подати голові колегії відповідні пропозиції у письмовій формі).
                У засіданнях колегії беруть участь члени колегії та інші посадові особи, які запрошені для розгляду кожного окремого питання.
                27. Порядок денний засідання і рішення колегії затверджуються членами колегії шляхом голосування.
                28. Члени колегії та запрошені особи, які беруть участь у її засіданні, реєструються. Реєстрацію членів колегії забезпечує секретар колегії.
                29. Члени колегії та особи, запрошені для участі в розгляді окремих питань, беруть участь в їх обговоренні, вносять пропозиції, дають необхідні пояснення.
                Особи, запрошені на засідання колегії для розгляду окремих питань, можуть бути присутніми під час розгляду інших питань лише з дозволу голови колегії. Вони не приймають участі в голосуванні під час прийняття рішень колегії з таких питань.
                30. Час для доповіді на засіданні колегії визначається в межах 20 хв., для співдоповіді - до 10 хв., для виступу під час обговорення - до 5 хв., для довідок - до 3 хв. У разі потреби головуючий може змінити тривалість виступів.
                Перерва оголошується, як правило, після двох годин роботи.
                Учасники засідання можуть брати участь в обговоренні питань, вносити пропозиції, давати необхідні довідки та пояснення.
               Обговорення питань припиняється за пропозицією головуючого.
                Голова колегії приймає рішення щодо присутності в залі під час засідання колегії представників засобів масової інформації та проведення кіно-, відео-, фотозйомки і звукозапису.
                31. Рішення колегії приймаються відкритим голосуванням членів колегії.
                Рішення колегії   вважається   прийнятим,   якщо   за   нього проголосувало більше половини присутніх на засіданні   членів колегії. У разі рівного розподілу голосів вирішальним є голос головуючого на засіданні колегії.
                За рішенням   головуючого   може   застосовуватися процедура таємного голосування.
                Думка відсутнього члена колегії з питань порядку денного засідання, подана у письмовій формі, розглядається на засіданні колегії і враховується під час голосування.
                32. У разі проведення спільних засідань колегії та прийняття відповідних рішень з іншими органами державної виконавчої влади, місцевого самоврядування рішення оформляються спільними постановами.
                33. Головуючий на засіданні колегії може прийняти рішення про закритий розгляд питань порядку денного.
                Під час закритих засідань колегії (закритого обговорення окремих питань) підготовка матеріалів, оформлення рішень, що приймаються, здійснюється з дотриманням установлених правил роботи з документами обмеженого доступу.
                34. Засідання   колегії   оформлюється    протоколом,    який підписується головуючим на колегії та секретарем колегії.
                Рішення спільних засідань колегії оформлюються протоколами, які підписуються головами відповідних колегій органів виконавчої влади (відповідних органів інших гілок влади) та секретарем, який веде протокол.
                35. Рішення з кожного розглянутого на засіданні колегії питання оформлюється письмово, підписується головою колегії після візування заступником начальника управління, керівником структурного підрозділу, який готував питання.
                36. Після засідання колегії секретар колегії спільно з керівниками структурних підрозділів, які готували питання на засідання,   опрацьовують матеріали колегії впродовж десяти днів (якщо головою колегії не встановлено інший строк), а саме:
                1) у   п'ятиденний   термін   відповідальні   за   підготовку розглянутих питань керівники структурних підрозділів територіального управління, в обов'язковому порядку доопрацьовують проекти постанов, з урахуванням висловлених під час обговорення питань прийнятих на колегії зауважень і пропозицій;
                2) текст доопрацьованого рішення узгоджується з секретарем колегії   на   відповідність   внесеним   зауваженням,    правилам оформлення, а також на визначення термінів виконання завдань;
                3) остаточний текст постанови візується начальником структурного підрозділу, який готував питання, та заступником начальника управління; завізований текст постанови з відповідного питання надається секретарю колегії.
                37. Рішення (постанови) колегії вводяться в дію наказами начальника управління і є обов'язковими для виконання.
                Рішення колегії з організаційних, процедурних і контрольних питань вносяться до протоколу засідання (без видання відповідного наказу).
                38. Наказ про виконання рішень колегії у триденний термін доводиться   секретарем колегії до членів колегії, керівників структурних підрозділів   територіального управління, голів та керівників апаратів місцевих загальних судів, інших виконавців.
                39. Матеріали засідань колегії зберігаються у встановленому порядку, визначеному номенклатурою справ територіального управління.
                40. Матеріально-технічне забезпечення засідань та роботи колегії здійснюється сектором матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників.
                41. Фінансове забезпечення діяльності колегії здійснюється за рахунок коштів територіального управління.
 
 
Контроль за виконанням рішень (постанов) колегії
 
                42. Контроль за виконанням рішень (постанов) колегії покладається на заступника начальника управління, керівників структурних підрозділів, терміни виконання контролює секретар колегії. 
                Секретар колегії   аналізує інформацію про стан виконання рішень (постанов) та інформує колегію про стан виконання попередніх рішень колегій.
                43. Колегія на своїх засіданнях розглядає стан виконання прийнятих нею рішень.

            44. Голова колегії вносить на розгляд колегії пропозиції щодо відповідальності осіб, винних у   невиконанні   чи   невчасному виконанні постанов попередніх засідань колегії.