Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел
Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46
ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
1. Замовник (генеральний замовник).
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.
Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35220101000401 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015.
1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів) м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.
Сидоренко Олександр Олександрович – провідний спеціаліст юридичного сектору - (0432) 52-46-67, 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, inbox@vn.court.gov.ua.
2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 554000,00 грн. (п’ятсот пятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.) у тому числі:
Лот 1 – 354000,00 грн. (триста п’ятдесят чотири тисячі грн. 00 коп.).
Лот 2 – 200000,00 грн. (двісті тисяч грн. 00 коп.).
3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них:
Лот 1 «Комп’ютер у складі»
Лот 2 «Серверне обладнання»
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 «Комп’ютер у складі» - 28 комплектів.
Лот 2 «Серверне обладнання» - 1 комплект.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2015 року.
5. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): не вимагається.
7. Подання пропозицій конкурсних торгів.
7.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
7.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 01 грудня 2015 року,
8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
8.2. Дата: 01 грудня 2015 року.
9. Інформація про рамкову угоду.
9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.
9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.
10. Додаткова інформація: для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за номером телефону: (0432) 52-46-67.
Голова комітету з конкурсних торгів _______________ О. С. Кислиця
ОГОЛОШЕННЯ
про результати проведення торгів
1. Замовник.
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.3. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України
3. Процедура закупівлі: відкриті торги.
4. Інформація про предмет закупівлі.
4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них:
Лот 1 «Комп’ютер у складі».
Лот 2 «Серверне обладнання».
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 «Комп’ютер у складі» - 28 комплектів.
Лот 2 «Серверне обладнання» - 1 комплект.
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2015р.
5. Інформування про процедуру закупівлі.
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.court.gov.ua
5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №222988, "ВДЗ" №370(03.11.2015) від 03.11.2015.
5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.
6. Результат проведення процедури закупівлі.
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:
дата прийняття рішення: 01.12.2015.
підстава: п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме «подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів».
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю.
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).
9. Інформація про переможця торгів.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу.
10. Інформація про рамкову угоду.-
10.1. Дата та номер рамкової угоди.-
10.2. Учасники рамкової угоди.-
10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.-
Голова комітету
з конкурсних торгів Олег КИСЛИЦЯ
ЗВІТ
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації
№ б/н від 09.12.2015 року
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.3. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.
Сидоренко Олександр Олександрович – провідний спеціаліст юридичного сектору - (0432) 52-46-67, 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, inbox@vn.court.gov.ua.
2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.
2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів:-
3.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них:
Лот 1 «Комп’ютер у складі»
Лот 2 «Серверне обладнання»
3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:
Лот 1 «Комп’ютер у складі» - 28 комплектів.
Лот 2 «Серверне обладнання» - 1 комплект.
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2015 р.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: www.court.gov.ua.
5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №222988, "ВДЗ" №370(03.11.2015) від 03.11.2015.
5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №240758, "ВДЗ" №394(07.12.2015) від 07.12.2015.
5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі:
6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
6.4. Місцезнаходження/місце проживання.
7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): до 01.12.2015 р. 10 год. 00 хв.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 01.12.2015 р. 14 год. 30 хв.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів:
7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).
7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:
7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення:
8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.
9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:
9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:
9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).
12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися:
12.1. Дата прийняття рішення: 01.12.2015.
12.2. Підстави: п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме «подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів».
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.
13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону:
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені
статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника:
14. Інформація про укладену рамкову угоду:-
14.1. Дата та номер рамкової угоди:-
14.2. Учасники рамкової угоди:-
14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-
14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді:-
14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником:-
15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):-
16. Склад комітету з конкурсних торгів:
Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління
Кислиця Олег Семенович
- заступник голови комітету з конкурсних торгів – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
Ліщишина Валентина Михайлівна
- заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Дем’яник Валерій Анатолійович
- завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій
Колодько Ніна Станіславівна
- завідувач сектору кадрової роботи
Рудик Олег Іванович
- завідувач сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників
Ліфвірова Олена Григорівна
- завідувач юридичного сектору
Чернецький Руслан Віталійович
- провідний спеціаліст юридичного сектору
Сидоренко Олександр Олександрович
Голова комітету
з конкурсних торгів ______________ Олег КИСЛИЦЯ