flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк та виготовлення цифрових копій документів

04 травня 2020, 16:13

Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області

НАКАЗ

 

 

від 04 травня 2020 року                                                                                                                                                                          № 42

Про порядок відшкодування фактичних витрат на

копіювання, друк та виготовлення цифрових копій

документів, що надаються запитувачам інформації

 

Відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі – Закон), постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» та з метою забезпечення належної організації порядку відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитувачам інформації:

 

  1. Затвердити Інструкцію про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання, друк та виготовлення цифрових копій документів, що надаються запитувачам інформації у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
  2. Визнати таким, що втратив чинність, наказ територіального управління «Про порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються запитувачам інформації » від 21.06.2012 № 25.
  3. Юридичному сектору оприлюднити даний наказ на офіційній інтернет-сторінці територіального управління у складі веб-порталу «Судова влада України».
  4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника управління.

 

 

Начальник управління                                                                                Василь БІЛИК

 

ЗАТВЕРДЖЕНО

наказом  ТУ ДСА України в Вінницькій області

04.05.2020 № 42

 

 

ІНСТРУКЦІЯ
про порядок відшкодування фактичних витрат
на копіювання, друк та виготовлення цифрових копій документів,
що надаються запитувачам інформації
в Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області

 

  1. Ця Інструкція відповідно до статті 21 Закону України «Про доступ до публічної інформації» (далі - Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740 «Про затвердження граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію» визначає порядок відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки), що надаються запитувачам інформації у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України (далі – територіальне управління).

 

  1. Структурний підрозділ територіального управління, який готує інформацію на запит, у разі необхідності здійснення копіювання або друку документів за запитом на інформацію обсягом більш як 10 сторінок, упродовж одного робочого дня з дати отримання запиту подає до відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління заявку на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації (Додаток 2). У заявці необхідно зазначити кількість сторінок, їх формат, наявність у документах інформації з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо, тобто усіх послуг, що підлягають оплаті запитувачем.

 

  1. Відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління на підставі отриманої заявки здійснює розрахунок фактичних витрат за складовими (додаток 1), оформляє рахунок (додаток 3) та упродовж одного робочого дня, а у разі продовження строку на надання інформації протягом двох робочих днів, передає його структурному підрозділу, на виконанні якого перебуває інформаційний запит, для невідкладного надання його запитувачу інформації.

 

  1. Сума відшкодування фактичних витрат має здійснюватися у межах граничних норм витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитом на інформацію, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 13 липня 2011 року № 740.

 

  1. Оплата рахунку на відшкодування фактичних витрат на копіювання або друк документів, що надаються за запитами на інформацію, здійснюється через установи банків чи відділення зв’язку за реквізитами, зазначеними у рахунку (додаток 3).
  2. Про надходження коштів на рахунок територіального управління від запитувача інформації, відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління не пізніше двох робочих днів після зарахування коштів на реєстраційний рахунок територіального управління повідомляє структурний підрозділ територіального управління, на виконанні якого перебуває інформаційний запит, із зазначенням дати надходження коштів на рахунок територіального управління.
  3. Структурний підрозділ надає запитувачу інформацію впродовж двох робочих днів після отримання повідомлення про надходження коштів.
  4. Відповідь на запит на інформацію обсягом більше як 10 сторінок (починаючи з 11 сторінки) не надається у разі відмови запитувача від оплати витрат, пов’язаних із наданням такої відповіді.                                                              Відмовою вважається ненадходження протягом 20 днів від дати видачі рахунку коштів на реєстраційний рахунок територіального управління, про що відділ планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності територіального управління повідомляє структурний підрозділ територіального управління, на виконанні якого перебуває інформаційний запит.

 

__________________________________________

Додаток 1

Розміри фактичних витрат на копіювання або друк документів

Послуга, що надається

Норми витрат за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,2 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

0,3 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

0,5 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

0,1 відсотка розміру прожиткового мінімуму для працездатних осіб за сканування однієї сторінки

 

__________
Примітка


Розмір прожиткового мінімуму для працездатних осіб за виготовлення однієї сторінки встановлюється на дату копіювання або друку документів.

 

Додаток 2

 

Заявка* від «___»_____20__ року на виписку рахунку для здійснення оплати витрат запитувачем інформації

 

______________________________

(ПІБ запитувача інформації)

 

з/п

Найменування

Кількість сторінок од.

1.

Копіювання або друк копій документів формату А4 та меншого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

2.

Копіювання або друк копій документів формату А3 та більшого розміру (в тому числі двосторонній друк)

 

3.

Копіювання або друк копій документів будь-якого формату, якщо в документах поряд з відкритою інформацією міститься інформація з обмеженим доступом, що потребує її відокремлення, приховування тощо (в тому числі двосторонній друк)

 

4.

Виготовлення цифрових копій документів шляхом сканування

 

Дата зарахування коштів на реєстраційний рахунок територіального управління ______________

 

Дата повідомлення структурного підрозділу, відповідального за підготовку запитуваної інформації, про надходження (або ненадходження) коштів ______________