flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Положення про порядок організації доступу до публічної інформації

24 травня 2011, 15:48

Територіальне управління Державної судової адміністрації у Вінницькій області

НАКАЗ

 

24 травня 2011 року                                                                               № 23

 

Про затвердження Положення

про порядок організації доступу

до публічної інформації, що

знаходиться у володінні Територіального

управління державної судової адміністрації

у Вінницькій області

 

Відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації», з метою належної організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області:

 

1. Затвердити Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області (додається).

2. Відділу організації діяльності судів, судової статистики, звітності та юридичного забезпечення (Колодько Н.С.):

2.1 довести текст цього наказу та Положення про порядок організації доступу до публічної інформації, що знаходиться у володінні Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області, до відома керівників структурних підрозділів територіального управління,

2.2 забезпечити розміщення даного Положення на веб-сторінці територіального управління у складі офіційного веб-порталу «Судова влада України»,

2.3.внести зміни до номенклатури справ територіального управління  щодо обліку запитів на інформацію.

3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.

 

 

В. о. начальника управління                                           Олег КИСЛИЦЯ

    

 

 

 

   ЗАТВЕРДЖЕНО

Наказ начальника ТУ ДСА             у Вінницькій області

24 травня 2011 року № 23

 

ПОЛОЖЕННЯ

про порядок організації доступу до публічної інформації,

що знаходиться у володінні  Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області

 

Розділ I. Загальні положення

 

1.1. Це Положення розроблено на виконання Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13.01.2011 № 2939-VI (далі - Закон) та визначає порядок здійснення та забезпечення права кожного на доступ до інформації, що знаходиться у володінні Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області, та інформації, що становить суспільний інтерес.

1.2. Територіальне управління державної судової адміністрації у Вінницькій області (далі – територіальне управління) є суб'єктом відносин у сфері доступу до публічної інформації, а саме, розпорядником інформації, який при вирішенні питань щодо доступу до інформації керується Законом.

1.3. Відповідальним за організацію доступу до публічної інформації, що знаходиться у розпорядженні територіального управління, є відділ організації діяльності судів, судової статистики, звітності та юридичного забезпечення (далі – відповідальний підрозділ), завданнями якого є забезпечення опрацювання, систематизації, аналізу та контролю щодо задоволення запитів на інформацію та надання консультацій під час оформлення запитів.

1.4 Дотримання встановленого порядку надання публічної інформації про діяльність територіального управління (опрацювання, систематизація, аналіз та контроль щодо задоволення запиту) організовують і забезпечують керівники самостійних структурних підрозділів територіального управління.

1.5 Правове регулювання відносин, пов’язаних із забезпеченням доступу до публічної інформації, здійснюється відповідно до законів України «Про доступ до публічної інформації», «Про судоустрій і статус суддів», «Про інформацію», «Про доступ до судових рішень».

1.6 Дія цього Положення не поширюється на відносини щодо отримання інформації суб’єктами владних повноважень при здійсненні ними своїх функцій, а також на відносини у сфері звернень громадян.

 

Розділ II. Порядок доступу до інформації

 

2.1. Доступ до інформації забезпечується шляхом:

- систематичного та оперативного оприлюднення інформації:

- у Віснику Державної судової адміністрації України;

- у регіональних друкованих виданнях;

- на офіційному веб-порталі «Судова влада України»;

- на інформаційних стендах територіального управління;

- надання інформації за запитами на інформацію.

2.2. Для забезпечення збереження та доступу до публічної інформації документи, що знаходяться в територіальному управлінні, підлягають обов'язковій реєстрації в системі обліку, що має містити:

- назву документа;

- дату створення документа;

- дату надходження документа;

- джерело інформації (автор, відповідний підрозділ);

- передбачену Законом підставу віднесення інформації до категорії з обмеженим доступом;

- строк обмеження доступу до інформації, у разі якщо вона віднесена до інформації з обмеженим доступом;

- галузь;

- ключові слова;

- тип, носій (текстовий документ, плівки, відеозаписи, аудіо-записи тощо);

- вид (нормативні акти, угоди, рішення, протоколи, звіти, прес-релізи);

- проекти рішень (доповідні записки, звернення, заяви, подання, пропозиції, листи тощо);

- форму та місце зберігання документа тощо.

2.3. Запитувачами інформації можуть бути фізичні, юридичні особи, об'єднання громадян без статусу юридичної особи, крім суб'єктів владних повноважень.

2.4. Запитувач має право звернутися до територіального управління із запитом на інформацію незалежно від того, стосується ця інформація його особисто чи ні, без пояснення причини подання запиту.

2.5. Інформація про діяльність територіального управління може надаватися в усній формі та у вигляді документованої інформації, в тому числі у вигляді електронного документа.

2.6. Публічна інформація про діяльність територіального управління надається у формі, визначеній законодавством у сфері судоустрою, статусу суддів та процесуальним законодавством.

Якщо форму надання публічної інформації чинним законодавством України не передбачено, вона надається у формі, визначеній у запиті на інформацію. У разі неможливості її надання у запитуваній формі інформація надається в тому вигляді, в якому вона зберігається у територіальному управлінні.

Публічна інформація може надаватися в усній формі фізичним, юридичним особам, об’єднанням громадян під час особистого прийому. Вказана інформація також може надаватися за телефоном уповноваженими посадовими особами територіального управління.

2.7. Доступ до публічної інформації про діяльність територіального управління обмежується, якщо такі дані чинним законодавством України віднесено до інформації з обмеженим доступом.

Перелік відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом, а також відомостей, які не містять ознак публічної інформації, визначається в додатку 1 до цього Положення.

2.8. Особами, відповідальними за надання відомостей за запитами на інформацію, є керівники структурних підрозділів територіального управління в межах своєї компетенції.

2.9. Надання відповідальному підрозділу публічної інформації про діяльність територіального управління для розміщення на веб-сторінці територіального управління на офіційному веб-сайті «Судова влада України», в друкованих засобах масової інформації та запитувачам інформації забезпечують керівники структурних підрозділів територіального управління в межах своєї компетенції.

2.10. Відповідальний підрозділ зобов’язаний:

- оприлюднювати інформацію про діяльність територіального управління та прийняті рішення;

- вести облік запитів на інформацію;

- у спеціально визначеному місці для роботи запитувачів з документами чи їх копіями забезпечувати можливість робити виписки з них, фотографувати, копіювати, сканувати їх, записувати на будь-які носії інформації;

- надавати достовірну, точну та повну інформацію, а також у разі потреби перевіряти правильність та об'єктивність наданої інформації.

2.11. У випадку якщо територіальне управління володіє інформацією про особу, відповідальний підрозділ зобов'язаний:

- надавати таку інформацію безперешкодно і безкоштовно на вимогу осіб, яких вона стосується, крім випадків, передбачених Законом;

- використовувати її лише з метою та у спосіб, визначений Законом;

- вживати заходів щодо унеможливлення несанкціонованого доступу до неї інших осіб;

- виправляти неточну та застарілу інформацію про особу самостійно або на вимогу осіб, яких вона стосується.

Відмова особі в доступі до інформації про неї, приховування, незаконне збирання, використання, зберігання чи поширення інформації можуть бути оскаржені.

2.12. Система обліку публічної інформації не може бути віднесена до категорії інформації з обмеженим доступом.

 

Розділ IIІ. Оприлюднення інформації, що знаходиться у володінні територіального управління

 

3.1. Відповідальний підрозділ зобов'язаний оприлюднювати невідкладно, але не пізніше п'яти робочих днів з дня затвердження документа:

- інформацію про організаційну структуру, функції, повноваження, основні завдання, напрямки діяльності та фінансові ресурси (структуру та обсяг бюджетних коштів, порядок та механізм їх витрачання тощо) територіального управління;

- нормативні акти територіального управління, інформацію про нормативно-правові засади діяльності територіального управління;

- перелік та умови отримання послуг, що надаються територіальним управлінням, форми і зразки документів, правила їх заповнення;

- порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження рішень територіального управління, дій чи бездіяльності;

- інформацію про систему обліку, види інформації, що зберігає територіальне управління;

- інформацію про механізми чи процедури, за допомогою яких громадськість може представляти свої інтереси або в інший спосіб впливати на реалізацію повноважень територіального управління;

- плани проведення та порядок денний відкритих засідань територіального управління;

- загальні правила роботи територіального управління, правила внутрішнього трудового розпорядку;

- звіти, в тому числі щодо задоволення запитів на інформацію;

- аналіз даних судової статистики;

 

- інформацію про діяльність територіального управління, а саме про:

- місцезнаходження, поштову адресу, номери засобів зв'язку, адресу офіційного веб-порталу та електронної пошти;

- прізвище, ім'я та по батькові, службові номери засобів зв'язку, адресу електронної пошти начальника територіального управління та його заступників, а також керівників структурних підрозділів, основні функції структурних підрозділів, крім випадків, коли ці відомості належать до інформації з обмеженим доступом;

- розклад роботи та графік прийому громадян;

- вакансії, порядок та умови проходження конкурсу на заміщення вакантних посад;

- порядок складання, подання запиту на інформацію, оскарження відповідей територіального управління, дій чи бездіяльності;

- іншу інформацію про діяльність територіального управління, порядок обов'язкового оприлюднення якої встановлений Законом.

 

3.2. Невідкладному оприлюдненню підлягає будь-яка інформація про факти, що загрожують життю, здоров'ю та/або майну осіб, і про заходи, що застосовуються у зв'язку з цим.

 

Розділ IV. Реєстрація запитів та порядок надання відповідей на запити

 

4.1. Запит на інформацію може бути індивідуальним або колективним. Запити можуть подаватися в усній, письмовій чи іншій формі (поштою, факсом, телефоном, електронною поштою) на вибір запитувача.

4.2. Письмовий запит подається в довільній формі.

4.3. Запит на інформацію має містити:

- ім'я (найменування) запитувача, поштову адресу або адресу електронної пошти, а також номер засобу зв'язку, якщо такий є;

- загальний опис інформації або вид, назву, реквізити чи зміст документа, щодо якого зроблено запит, якщо запитувачу це відомо;

- підпис і дату за умови подання запиту в письмовій формі.

У разі недотримання зазначених вимог, територіальне управління має право відмовити в задоволенні запиту.

4.4. Діловодство щодо запитів на інформацію ведеться окремо від інших видів діловодства і покладається в територіальному управлінні на відповідальний підрозділ.

4.5. Усі запити на інформацію, що надійшли до територіального управління, мають централізовано реєструватися в день їх надходження в реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або в журналах. Конверти, у яких надійшли запити поштою, зберігаються разом із запитом.

Запити, подані під час особистого прийому, також підлягають централізованій реєстрації в реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональними комп’ютерами, або в журналах.

4.6. Для реєстрації запитів на інформацію на нижньому полі першого аркуша запиту праворуч або на іншому вільному від тексту місці запиту ставиться штамп територіального управління. На відтиску штампу зазначається дата надходження запиту та його реєстраційний індекс.

4.7. Реєстраційний індекс запиту, що надійшов до територіального управління, складається з початкової літери прізвища запитувача та порядкового номера запиту, що надійшов, наприклад: К-356. Реєстраційний індекс може бути доповнений іншими позначеннями, що забезпечують систематизацію, пошук, аналіз і зберігання запитів на інформацію.

4.8. У разі надходження повторних запитів їм надається черговий реєстраційний номер, а у відповідній графі реєстраційно-контрольної картки, журналу зазначається реєстраційний номер першого запиту.

Повторними вважаються запити, у яких:

- Оскаржується відповідь на попередній запит, що надійшов до територіального управління;

- Повідомляється про несвоєчасну відповідь на попередній запит, якщо з часу надходження останнього минув установлений законодавством термін розгляду і відповідь запитувачу не надавалась;

- Не надана відповідь по суті або надана не в повному обсязі на перший запит;

- Звертається увага на інші недоліки, допущені при наданні інформації, запитуваної в попередньому запиті;

Запити одного й того ж запитувача з одного й того ж питання, що надіслані різним адресатам і надійшли на розгляд територіального управління, обліковуються за реєстраційними індексами першого запиту з додаванням порядкового номера, що проставляється через дріб, наприклад: К-356/1, К-356/2, К-356/3.

4.9. З метою спрощення процедури оформлення письмових запитів на інформацію особа може подати запит шляхом заповнення відповідних форм (додаток 2), котрі можна отримати у відповідальному підрозділі територіального управління та на веб-сторінці територіального управління у складі веб-порталу «Судова влада України» (http://court.gov.ua/tu02/ ).

4.10. У разі якщо з поважних причин (інвалідність, обмежені фізичні можливості тощо) особа не може подати письмовий запит, його мають оформити у відповідальному підрозділі з питань запитів на інформацію, обов'язково зазначивши в запиті ім'я особи, яка підготувала запит, контактний телефон, та надати копію запиту особі, яка його подала.

4.11. Відповідальний підрозділ має надати відповідь на запит на інформацію не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

4.12. Якщо запит містить прохання надати інформацію, що стосується різних напрямків діяльності територіального управління, відповідальними за надання відповідей на запит визначаються керівники структурних підрозділів територіального управління у межах їх компетенції. У такому випадку структурні підрозділи територіального управління повинні надати інформацію для узагальнення до відповідального підрозділу не пізніше трьох днів з моменту її витребування або повідомити про необхідність продовження строку надання відповіді.

4.13. У разі якщо запит на інформацію стосується інформації, необхідної для захисту життя чи свободи особи, відповідь має бути надана не пізніше 48 годин з дня отримання запиту.

4.14. У разі якщо запит стосується надання великого обсягу інформації або потребує пошуку інформації серед значної кількості даних, відповідальний підрозділ може продовжити строк розгляду запиту до 20 робочих днів з обґрунтуванням такого продовження. Про продовження строку необхідно повідомити запитувача в письмовій формі не пізніше п'яти робочих днів з дня отримання запиту.

4.15. Відстрочка в задоволенні запиту на інформацію допускається в разі, якщо запитувана інформація не може бути надана для ознайомлення в передбачені Законом строки у разі настання обставин непереборної сили. Рішення про відстрочку доводиться до відома запитувача у письмовій формі з роз'ясненням порядку оскарження прийнятого рішення. У рішенні про відстрочку в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

 - прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

 - дату надсилання або вручення повідомлення про відстрочку;

 - причини, у зв'язку з якими запит на інформацію не може бути задоволений у встановлений Законом строк;

 - строк, у який буде задоволено запит;

 - підпис.

4.16. Відповідь на запит надається начальником територіального управління за його підписом (або особою, яка виконує його обов’язки).

Відповідь на запит, що містить прохання надати інформацію з різних напрямків діяльності територіального управління, виконавцями якого були декілька керівників структурних підрозділів, подається на підпис начальнику територіального управління з попереднім візуванням керівниками структурних підрозділів, які надавали інформацію.

         4.17. У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов'язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк у відповідності до обґрунтованої вартості згідно з додатком (Додаток 3).

У такому випадку керівник відповідального підрозділу не пізніше п’яти робочих днів із дня надходження запиту до територіального управління  повідомляє про це заявника із зазначенням вартості фактичних витрат, пов’язаних із копіюванням або друком документів, та реквізитів і порядку сплати цих витрат. За таких обставин надання інформації здійснюється протягом трьох робочих днів після підтвердження оплати вартості фактичних витрат.

При наданні особі інформації про себе та інформації, що становить суспільний інтерес, плата за копіювання та друк не стягується.

Розмір фактичних витрат визначається територіальним управлінням на копіювання та друк в межах граничних норм, встановлених Кабінетом Міністрів України. У разі якщо територіальним управлінням не встановлено розмір плати за копіювання або друк, інформація надається безкоштовно.

4.18. Перелік відомостей, що становлять службову інформацію, затверджується наказом начальника територіального управління та оприлюднюється у встановленому порядку, визначеному цим Положенням.

4.19. Не може бути обмежено доступ до інформації про розпорядження бюджетними коштами, володіння, користування чи розпорядження державним, комунальним майном, у тому числі до копій відповідних документів, умови отримання цих коштів чи майна, прізвища, імена, по батькові фізичних осіб та найменування юридичних осіб, які отримали ці кошти або майно. Не належать до інформації з обмеженим доступом декларації про доходи осіб та членів їхніх сімей, які обіймають посаду державного службовця першої або другої категорії. Обмеженню доступу підлягає інформація, а не документ. Якщо документ містить інформацію з обмеженим доступом, для ознайомлення надається інформація, доступ до якої необмежений.

 

Розділ V. Порядок відмови у задоволенні запитів та оскарження рішень, дій чи бездіяльності територіального управління

 

5.1. Територіальне управління має право відмовити в задоволенні запиту в таких випадках:

 - якщо не володіє і не зобов'язане відповідно до компетенції, передбаченої законодавством, володіти інформацією, щодо якої зроблено запит;

 - інформація, що запитується, належить до категорії інформації з обмеженим доступом відповідно до Закону;

 - особа, яка подала запит на інформацію, не оплатила передбачені Законом фактичні витрати, пов'язані з копіюванням або друком;

 - не дотримано вимог до запиту на інформацію, передбачених Законом.

5.2. Відповідь територіального управління про те, що інформація може бути одержана запитувачем із загальнодоступних джерел, або відповідь не по суті запиту вважається неправомірною відмовою в наданні інформації. Якщо територіальне управління не володіє запитуваною інформацією, але за статусом або характером діяльності відомо або має бути відомо, хто нею володіє, відповідальний підрозділ зобов'язаний направити цей запит належному державному органу з одночасним повідомленням про це запитувача. У такому разі відлік строку розгляду запиту на інформацію починається з дня отримання запиту належним державним органом.

5.3. У відмові в задоволенні запиту на інформацію має бути зазначено:

 - прізвище, ім'я, по батькові та посаду особи, відповідальної за розгляд запиту розпорядником інформації;

 - дату відмови;

 - мотивовану підставу відмови;

 - порядок оскарження відмови;

 - підпис.

5.4. Рішення, дії чи бездіяльність відповідального підрозділу можуть бути оскаржені до начальника територіального управління, до Державної судової адміністрації України або суду.

5.5. Запитувач має право оскаржити:

 - відмову в задоволенні запиту на інформацію;

 - відстрочку задоволення запиту на інформацію;

 - ненадання відповіді на запит на інформацію;

 - надання недостовірної або неповної інформації;

 - несвоєчасне надання інформації;

 - невиконання територіальним управлінням обов'язку оприлюднювати інформацію відповідно до Закону;

- інші рішення, дії чи бездіяльність територіального управління, що порушили законні права та інтереси запитувача.

5.6. Оскарження рішень, дій чи бездіяльності територіального управління до суду здійснюється відповідно до чинного законодавства.

5.7. Відповідальність за порушення законодавства про доступ до публічної інформації несуть особи, винні у вчиненні таких порушень:

 - ненадання відповіді на запит;

 - ненадання інформації на запит;

 - безпідставна відмова у задоволенні запиту на інформацію;

 - неоприлюднення інформації відповідно до Закону;

 - надання або оприлюднення недостовірної, неточної або неповної

   інформації;

- несвоєчасне надання інформації;

- необґрунтоване віднесення інформації до інформації з обмеженим доступом;

- нездійснення реєстрації документів;

- навмисне приховування або знищення інформації чи документів.

 5.8. Особи, на думку яких їхні права та законні інтереси порушені розпорядниками інформації, мають право на відшкодування матеріальної та моральної шкоди в порядку, визначеному Законом.

 5.9. Посадові та службові особи територіального управління не несуть юридичну відповідальність, незважаючи на порушення своїх обов'язків, за розголошення інформації про правопорушення або відомостей, що стосуються серйозної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю, якщо особа при цьому керувалася добрими намірами та мала обґрунтоване переконання, що інформація є достовірною, а також містить докази правопорушення або стосується істотної загрози здоров'ю чи безпеці громадян, довкіллю.

 

 

____________________________________________

 

 

 

Додаток 1 до Положення про порядок

організації доступу до публічної

інформації, що знаходиться у

володінні Територіального управління

державної судової адміністрації у

Вінницькій області, затвердженого

наказом начальника територіального

управління від 24 травня 2011 року № 23

 

ПЕРЕЛІК

відомостей, що належать до інформації з обмеженим доступом,

а також відомостей, що не містять ознак публічної інформації

 

Не належать до публічної інформації Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області (далі – територіальне управління):

       інформація, що на день надходження запиту не відображена та не задокументована жодним чином і на будь-яких носіях;

       інформація, відображення та документування якої не передбачено чинним законодавством України;

       інформація, отримана або створена при опрацюванні матеріалів, пов’язаних зі співробітництвом територіального управління із судовими органами інших держав, міжнародними організаціями, дипломатичними установами, акредитованими в Україні;

       інформація, отримана або створена при листуванні з органами державної влади, органами місцевого самоврядування, підприємствами, установами, організаціями, фізичними особами, громадськими об’єднаннями;

       внутрішня службова кореспонденція та доповідні записки, рекомендації, якщо вони пов’язані з розробкою напряму діяльності територіального управління та місцевих судів області, процесом прийняття управлінських рішень і передують прийняттю рішень;

       особисті дані щодо місця проживання і складу сім’ї  суддів, керівників апаратів судів та їх заступників, працівників територіального управління;

        номера особистих домашніх та мобільних телефонів суддів, керівників апаратів судів та їх заступників, працівників територіального управління;;

       дані про стан здоров’я (медичні висновки) суддів, керівників апаратів судів та їх заступників, працівників територіального управління;

       дані щодо наявності чи відсутності охорони приміщень судів, специфіки обладнання засобів забезпечення безпеки;

 

Публічною інформацією з обмеженим доступом

територіального управління є:

 

       конфіденційна інформація – інформація, доступ до якої обмежено фізичною або юридичною особою, крім суб'єктів владних повноважень, та яка може поширюватись у визначеному ними порядку за їхнім бажанням відповідно до передбачених ними умов;

       таємна інформація – інформація, що містить державну, професійну, банківську таємницю, таємницю слідства та іншу передбачену законом таємницю, доступ до якої обмежується відповідно до частини другої статті 6 Закону України «Про доступ до публічної інформації» і розголошення якої може завдати шкоди особі, суспільству і державі;

       службова інформація – інформація, що міститься в документах, яким присвоєно гриф «для службового користування».

 

 

Додаток 2 до Положення про порядок

організації доступу до публічної

інформації, що знаходиться у

володінні Територіального управління

державної судової адміністрації у

Вінницькій області, затвердженого

наказом начальника територіального

управління від 24 травня 2011 року № 23

 

Форма письмового запиту на інформацію

 

Територіальне управління державної

судової адміністрації у Вінницькій області

21018 м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17

___________________________________,

(прізвище, ім’я, по батькові запитувача інформації)

який(яка) мешкає за адресою:

_____________________________________

_____________________________________

тел. _____________; е-mail:_____________

 

 

ІНФОРМАЦІЙНИЙ ЗАПИТ

 

Відповідно до статті 34 Конституції України, статей 3, 4, 5, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації», статей 5, 9, 28, 29, 32, 33 Закону України «Про інформацію» прошу надати мені наступну інформацію:

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

______________________________________________________________

 

Відповідь на інформаційний запит прошу надіслати за адресою:

_______________________________________________________

 

______________                   _________                                     ________________

           (дата)                             (підпис)                                         ( ініціали, прізвище)

 

 

Додаток 3 до Положення про порядок

організації доступу до публічної

інформації, що знаходиться у

володінні Територіального управління

державної судової адміністрації у

Вінницькій області, затвердженого

наказом начальника територіального

управління від 24 травня 2011 року № 23

 

 

Розмір плати за копіювання або друк

при підготовці Територіальним управлінням державної судової адміністрації у Вінницькій області відповіді на інформаційний запит

 

         У разі якщо задоволення запиту на інформацію передбачає виготовлення копій або друк документів обсягом більш як 10 сторінок, запитувач зобов’язаний відшкодувати фактичні витрати на копіювання та друк:

1 аркуш паперу формату А-4 з двостороннім  друком -  0,01% від мінімальної заробітної плати станом на 01 січня  відповідного року.

______________________________________________