flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області у І півріччі 2016 року

        Аналіз стану роботи із зверненнями громадян у

Територіальному управлінні Державної судової

адміністрації України в Вінницькій області

у І півріччі 2016 року

 

Впродовж  І півріччя 2016 року на розгляді в територіальному управлінні перебувало 35 звернень громадян. Порівняно з попереднім звітним періодом кількість звернень громадян значно збільшилася (у І півріччі 2015 року на розгляді перебувало 14 звернень).

За своєю структурою категорії звернень, розподілилися наступним чином:   

Діаграма 1.

 

Причини звернень громадян зі скаргами були наступними:   

Діаграма 2.

 

Впродовж звітного періоду у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області розглянуто по суті 16 скарг, 2 з яких визнані обґрунтованими, 14 – необґрунтованими. Відповідно до статті 12 Закону України «Про звернення громадян» 5 скарг було залишено без розгляду та надано відповідні роз’яснення скаржникам, а 4 скарги було надіслано за належністю до компетентних органів.

На кінець звітного періоду залишилося 4 нерозглянутих звернення.

При здійсненні аналізу зазначеного напрямку роботи використовувалася  Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, в результаті чого було встановлено наступне.

Діловодство за пропозиціями, заявами і скаргами громадян у територіальному управлінні ведеться окремо від інших видів діловодства. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли у І півріччі 2016 року до територіального управління, приймались і реєструвались у день їх надходження у реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональним комп’ютером, а також у Журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, в управлінні окремо ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом управління.

У територіальному управлінні дотримується, визначений Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р.    № 348, порядок формування справ за зверненнями громадян та їх комплектація.

У територіальному управлінні заяви, скарги, пропозиції розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Якщо  в  місячний термін вирішити порушені у зверненні  питання  неможливо,  начальник  управління  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його  розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.  При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не    перевищує сорока п'яти днів. Якщо питання, порушені у зверненні, не входять до повноважень управління, воно в термін не більше п’яти днів пересилається для розгляду за належністю відповідному органу, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі виявлення порушень, територіальне управління щоразу звертає увагу керівників апаратів на недоліки у роботі суду, а також вживає заходи з метою поновлення порушених прав громадян. Крім того, у випадку виявлення порушень, територіальне управління надає керівникам апаратів доручення щодо проведення навчань із працівниками апаратів судів, а також запровадження контролю за дотриманням окремих вимог Інструкції з діловодства у місцевому загальному суді.

В управлінні належним чином організовано особистий прийом громадян. Наказом начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області № 23 від 06 червня 2012 року «Про організацію роботи із зверненнями громадян» затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом управління. Графік особистого прийому громадян в управлінні розміщений праворуч біля входу в управління та біля приймальні, також дана інформація розміщена на веб-сторінці територіального управління. На інформаційному стенді  та  на веб-сторінці  управління також розміщено контактну та іншу інформацію для громадян, яка підтримується в контрольному стані.

 

Територіальним управлінням щопівріччя аналізується стан роботи зі зверненнями громадян. Усі проблемні питання, що виникають при виконанні Закону України „Про звернення громадян”, обговорюються та вирішуються безпосередньо на виробничих нарадах управління, нарадах та семінарах з керівниками апаратів судів.

 

 

Завідувач юридичного сектору                                 Руслан ЧЕРНЕЦЬКИЙ