flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи із зверненнями громадян у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області у І півріччі 2021 року

Впродовж  І півріччя 2021 року на розгляді в територіальному управлінні перебувало 22 звернення громадян. Порівняно з попереднім звітним періодом кількість звернень громадян дещо зменшилась (у І півріччі 2020 року на розгляді перебувало 27 звернень).

За своєю структурою категорії звернень, розподілилися наступним чином:  

 

Діаграма 1.

В більшості випадків, причиною звернення громадян зі скаргами була неналежна організація роботи судів.

Впродовж звітного періоду у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області розглянуто по суті 7 скарг, 2 з яких були визнані обґрунтованими.

На кінець звітного періоду залишилося 1 нерозглянуте звернення.

При здійсненні аналізу зазначеного напрямку роботи використовувалася  Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року № 630, в результаті чого було встановлено наступне.

Діловодство за пропозиціями, заявами і скаргами громадян у територіальному управлінні ведеться окремо від інших видів діловодства. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли у І півріччі 2020 року до територіального управління, приймались і реєструвались у день їх надходження у реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональним комп’ютером, а також у Журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, в управлінні окремо ведуться журнали особистого прийому громадян керівництвом управління.

В управлінні дотримується, визначений Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. № 348, порядок формування справ за зверненнями громадян та їх комплектація.

У територіальному управлінні заяви, скарги, пропозиції розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Якщо  в  місячний термін вирішити порушені у зверненні  питання  неможливо,  начальник  управління  або його заступник встановлюють  необхідний  термін  для  його  розгляду, про що повідомляється особі, яка подала звернення.  При цьому загальний термін вирішення питань, порушених у зверненні, не    перевищує сорока п'яти днів. Якщо питання, порушені у зверненні, не входять до повноважень управління, воно в термін не більше п’яти днів пересилається для розгляду за належністю відповідному органу, про що повідомляється громадянину, який подав звернення. У разі виявлення порушень, територіальне управління щоразу звертає увагу керівників апаратів на недоліки у роботі суду, а також вживає заходи з метою поновлення порушених прав громадян. Крім того, у випадку виявлення порушень, територіальне управління надає керівникам апарату місцевих судів доручення щодо проведення навчань із працівниками, а також запровадження контролю за дотриманням окремих вимог ведення діловодства.

В управлінні належним чином організовано особистий прийом громадян. Наказами начальника територіального управління затверджено графік особистого прийому громадян керівництвом, який наразі не проводиться у зв’язку з введенням на території України карантину для запобігання поширенню гострої респіраторної вірусної хвороби COVID-19. Крім того, затверджено графік особистого прийому громадян у режимі відеоконференцзв’язку.

Територіальним управлінням щопівріччя аналізується стан роботи зі зверненнями громадян. Усі проблемні питання, що виникають при виконанні Закону України «Про звернення громадян», обговорюються та вирішуються безпосередньо на виробничих нарадах управління, нарадах та семінарах з керівниками апаратів судів.