flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Інформаційна довідка щодо фінансового забезпечення діяльності місцевих загальних судів Вінницької області за І півріччя 2013 року.

 

Для забезпечення діяльності місцевих загальних судів Вінницької області кошторисом надходжень та видатків на 2013 рік за КПКВ 0501040 «Здійснення правосуддя місцевими загальними судами» затверджено, з урахуванням внесених впродовж звітного періоду змін, 86 939,6 тис. грн., у тому числі: 70 849,1 тис. грн. - за коштами загального фонду бюджету та 16 090,5 тис. грн. – за коштами спеціального фонду (враховуючи 29,0 тис. грн. за рахунок субвенцій та 53,0 тис. грн. - надходжень від оренди нерухомого майна), що в сумі складає 99,9% минулорічних кошторисних призначень та лише 52,2% від потреби, відповідно до бюджетного запиту на 2013 рік.
Згідно затвердженого на 2013 рік кошторису, структура видатків по місцевих загальних судах області мало різниться від минулорічної, однак такі статті витрат як оплата праці та відповідні нарахування (враховуючи збільшення посадового окладу судді місцевого суду з 8 до 10 мінімальних заробітних плат) мали б суттєво змінити структуру кошторису поточного року, однак питома вага у зведеному кошторисі видатків на оплату праці, на відміну від очікуваного збільшення, зменшилась на 2%.
При потребі у коштах на оплату праці суддів та працівників апаратів місцевих судів в сумі 87 495,5 тис. грн., кошторисом на зазначені цілі затверджено лише 51 980,4 тис. грн., або лише 60% від потреби, яка включала в себе виплату працівникам апаратів судів надбавки за високі досягнення у праці або за виконання особливо важливої роботи у розмірі 50% посадового окладу, з урахуванням надбавок за ранг та вислугу років, та премій у розмірі 50% посадового окладу, з урахуванням надбавки за ранг, виплату матеріальних допомог.
Для порівняння: рівень забезпечення видатків кошторисними призначеннями на оплату праці у 2012 році, з урахуванням внесених до кошторису змін, складав 90 %.
                                                                                                                                                         
       Станом на 01.07.2013 р., видатки територіального управління згідно плану асигнувань із загального фонду, профінансовано у повному обсязі в сумі 36844,5 тис. грн., що складає 52,0 % річних призначень, в частині коштів загального фонду. Касові видатки проведено на суму 35 787,7 тис. грн., залишок відкритих асигнувань склав 1056,8 тис. грн., у тому числі за КЕКВ:
 КЕКВ 2111 – 621,7 тис. грн.;
 КЕКВ 2120 – 435,1 тис. грн.
       Залишки відкритих асигнувань за КЕКВ 2111 та КЕКВ 2120 (на суму 217,0 тис. грн.) складають кошти, які були профінансовані 27 червня відповідно до Довідки про зміни до плану асигнувань (за винятком надання кредитів з бюджету) загального фонду бюджету від 27.06.13 р. № 305. Внесення змін до плану асигнувань в останній робочий день кварталу дало змогу у перші дні липня розрахуватися з боргами із заробітної плати, однак через брак часу унеможливило стовідсоткове використання профінансованих коштів до кінця звітного періоду.
       Капітальні видатки за рахунок коштів загального фонду не проводились і не планувались.
 
     За планом спеціального фонду на звітний період передбачено 9726,0 тис. грн., з них профінансовано – 6291,5 тис. грн., що становить 64,7 % від запланованих на півріччя асигнувань та 39,3 % від річної суми, затвердженої кошторисом доходів та видатків за рахунок надходжень від судового збору.
       Для порівняння: за відповідний період минулого року було профінансовано 9007,9 тис. грн., що становило 57,0 % асигнувань, запланованих на І півріччя 2012 року, та 21,6 % від суми, затвердженої кошторисом на 2012 рік за рахунок надходжень від судового збору.
 
     Проведено видатків за рахунок надходжень від судового збору на суму             5 788,0 тис. грн., залишок відкритих асигнувань склав 503,5 тис. грн., у тому числі за КЕКВ:
   КЕКВ 2210 – 119,3 тис. грн.;
   КЕКВ 2240 – 203,7 тис. грн.;
   КЕКВ 2271 –    9,8 тис. грн.;
   КЕКВ 2273 – 17,4 тис. грн.;
   КЕКВ 2274 –    4,7 тис. грн.;
   КЕКВ 2800 –    2,0 тис. грн.;
   КЕКВ 3110 – 36,8 тис. грн.;
   КЕКВ 3132 – 109,8 тис. грн..
 
       Необхідно зазначити, що питання, пов’язане із довготривалим непроведенням органом казначейської служби наданих для оплати платіжних доручень, за наявністю фактичних надходжень, не втратило своєї актуальності і впродовж поточного бюджетного року. Більш того, траплялись випадки непроведення у встановлені строки платежів за захищеними видатками загального фонду бюджету: на оплату праці та нарахування на заробітну плату.
      Залишки відкритих асигнувань на суму 503,2 тис. грн. складають суму кредиторської заборгованості, зареєстрованої в органі казначейської служби, та для погашення якої (у тому числі: на 36,7 тис. грн. – заборгованості минулого року) передано на оплату платіжні доручення.
       Станом на 1 липня терміни затримки проведення платежів органом казначейської служби складають:
 - до тижня – на 97,0 тис. грн.;
 - більше тижня – на 206,6 тис. грн.;
 - більше 3 тижнів – на 199,6 тис. грн..
     Станом на 1 липня поточного року територіальним управлінням за рахунок кошторисних призначень 2013 року ліквідовано понад 3 549 тис. грн. кредиторської заборгованості минулого року. Для прискорення процесу погашення заборгованості було підготовлено та передано до Державної судової адміністрації України ряд пропозицій щодо наближення видатків з листопада-грудня на лютий-березень поточного року. Відповідно до наданих пропозицій, Довідкою Міністерства фінансів України від 21.02.2013 р. видатки в сумі 1 882,7 тис. грн. було наближено з грудня на лютий. Бюджетні асигнування для погашення кредиторської заборгованості, в частині поточних видатків, було профінансовано у повному обсязі ще станом на 01.04.13 р.. Було здійснено реєстрацію бюджетних та бюджетних фінансових зобов’язань, передано на оплату платіжні доручення, однак термін затримки проведення платежів на суму 1 046,2 тис. грн. складав від 3 до 7 тижнів (останні платіжні доручення на суму 235,4 тис. грн. було проведено 25.04.13 р.).
      Складніше було розраховуватись за зобов’язаннями 2012 року, взятими в частині капітальних видатків.
      Кошторисні призначення поточного бюджетного періоду на придбання обладнання і предметів довгострокового користування переважної більшості судів не були забезпеченні у достатній кількості для здійснення розрахунку за придбані у минулому році основні засоби (комп’ютерну техніку, котли опалення та інше обладнання).
      Одним з шляхів вирішення означеної проблеми територіальне управління вбачало у здійсненні перерозподілу кошторисних призначень місцевих загальних судів, шляхом збільшення видатків розвитку за рахунок поточних видатків. Відповідні пропозиції були передані до ДСА України.
       У зв’язку з відсутністю, станом на 30.04.2013 р., внесення змін до кошторисних призначень, відповідно до наданих пропозицій, та зважаючи на невідкладність вирішення питання щодо погашення залишку кредиторської заборгованості минулого року за капітальними видатками, територіальним управлінням (листом від 30.04.13 р. № 04-32/1185) було надано пропозиції щодо перерозподілу асигнувань між місцевими загальними судами за спеціальним фондом, в межах кошторисних призначень за КЕКВ 3110.
       10 липня Державна судова адміністрація України повідомила, що пропозиції територіального управління щодо перерозподілу асигнувань між місцевими загальними судами за спеціальним фондом враховані та погоджені Міністерством фінансів України.
       На кінець звітного періоду, внаслідок непроведення платежів, залишок кредиторської заборгованості минулого року за КЕКВ 3110 складав 36,7 тис. грн.
       Одночасно, враховуючи невідкладність погашення заборгованості по ряду позицій, територіальним управлінням вживались заходи по залученню фінансових ресурсів і з інших джерел надходжень. Необхідно зазначити, що впродовж першого півріччя поточного року на погашення кредиторської заборгованості за видатками розвитку минулого року було спрямовано 25,4 тис. грн. власних надходжень. 
     За спеціальним фондом бюджету на капітальні видатки кошторисом за рахунок надходжень від судового збору передбачено 1 721,7 тис. грн.. За планом спеціального фонду кошти у сумі 1 421,7 тис. грн. належало профінансувати впродовж першого півріччя, однак за звітний період за КЕКВ 3000 було відкрито асигнувань лише на суму 660,1 тис. грн., або46,4 % від запланованої суми.Вищезазначені кошти було освоєно у повному обсязі, однак залишок невикористаних асигнувань становить 146,5 тис. грн., що відповідає сумі кредиторської заборгованості за капітальними видатками, яка виникла внаслідок непроведення платежів.
       За звітний період територіальним управлінням було отримано для Ямпільського районного суду субвенцію, виділену з місцевого бюджету державному бюджету на виконання програми соціально-економічного та культурного розвитку регіону, в сумі 10,0 тис. грн.. Враховуючи перехідний минулорічний залишок в сумі 40,0 тис. грн. освоєнню підлягало 50,0 тис. грн..
        Субвенції, що складали перехідний минулорічний залишок, в сумі 14,9 тис. грн. було спрямовано на погашення кредиторської заборгованості, яка виникла внаслідок непроведення платежів у грудні 2012 року, з яких 14,0 тис. грн – за виготовлення проектно-кошторисної документації на капітальний ремонт примішення Іллінецького районного суду та 0,9 тис. грн. – за комплектуючі до оргтехніки для Хмільницького міськрайонного суду.
Керуючись напрямками та заходами районних програм з організаційного забезпечення діяльності відповідних місцевих загальних судів, субвенції, виділені з місцевих бюджетів, будуть спрямовуватись на покриття тих витрат, які не забезпечені у повній мірі бюджетними призначеннями відповідних судів, а саме:
4,1 тис. грн. – для Хмільницького міськрайонного суду на придбання комплектуючих до оргтехніки;
10,0 тис. грн. – для Ямпільського районного суду на придбання комп’ютерної техніки;
10,0 тис. грн. – для Літинського районного суду на проведення поточного ремонту місць загального користування приміщення суду.
Решта субвенцій, виділених місцевими бюджетами державному для Жмеринського та Піщанського місцевих загальних судів в сумі, відповідно, 8,0 тис. грн. та 3,0 тис. грн., будуть освоюватись впродовж наступного півріччя після визначення судами напрямків використання коштів, відповідно до затверджених програм.