flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Аналіз стану роботи зі зверненнями громадян у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області у першому півріччі 2012 року

 

Впродовж 6 місяців 2012 року у територіальному управлінні перебувало на розгляді 17 звернення громадян, з них 13 (76 %) заяв та 4 (24 %) скарг  (див. Діаграму 1).  
                             
                                                         Діаграма 1.
 
Порівняно з попереднім звітним періодом надходження звернень громадян зменшилось майже удвічі. Динаміку надходження звернень громадян до територіального управління відображено у Діаграмі 2.
                  
                                                    Діаграма 2.
Усі звернення у письмовому вигляді надійшли до територіального управління безпосередньо від громадян.
Впродовж звітного періоду на розгляді у територіальному управлінні перебувало 4 скарги. Категорії скарг наведено у Таблиці 1.
 
Категорії скарг
 
1.
Поведінка працівників судів
1
2.
Організація роботи суду
2
3.
Інше (оформлення постанови про відмову у порушенні кримінальної справи ОВС)
1
                                      
     Таблиця 1.
 
 
 Впродовж звітного періоду у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області усі скарги розглянуто по суті (2 визнано обґрунтованими).
         Впродовж звітного періоду до територіального управління надійшло одне повторне звернення. Дублетні звернення впродовж зазначеного звітного періоду до управління не надходили.
При здійсненні аналізу зазначеного напрямку роботи використовувалася Методика оцінювання рівня організації роботи із зверненнями громадян в органах виконавчої влади, затверджена Постановою Кабінету Міністрів України від 24 червня 2009 року №630, у результаті чого було встановлено наступне.
Діловодство за пропозиціями, заявами і скаргами громадян в територіальному управлінні ведеться окремо від інших видів діловодства. Усі пропозиції, заяви і скарги, що надійшли у першому півріччі 2012 року до територіального управління, приймались і реєструвались у день їх надходження на реєстраційно-контрольних картках, придатних для оброблення персональним комп’ютером, а також у Журналі реєстрації пропозицій, заяв і скарг громадян. Крім того, в управлінні окремо ведеться Журнал особистого прийому громадян керівництвом управління.
     В територіальному управлінні дотримується порядок формування справ за зверненнями громадян та їх комплектація, що визначені Інструкцією з діловодства за зверненнями громадян в органах державної влади і місцевого самоврядування, об'єднаннях громадян, на підприємствах, в установах, організаціях незалежно від форм власності, в засобах масової інформації, затвердженою постановою Кабінету Міністрів України від 14 квітня 1997 р. №348.
У територіальному управлінні заяви, скарги, пропозиції розглядаються і вирішуються у термін не більше одного місяця від дня їх надходження. Так, впродовж звітного періоду 7 звернень громадян (41%) управлінням розглянуто в термін до 5 діб, 2 звернення (12%) - в термін до 15 діб, 8 звернень (47%) – в термін до 30 діб. Отже, порушень вимог Закону України «Про звернення громадян» щодо строку розгляду звернень та пересилання звернень іншим уповноваженим органам у Територіальному управлінні Державної судової адміністрації України в Вінницькій області не зареєстровано.  
В управлінні належним чином організований особистий прийом громадян. Наказом начальника Територіального управління державної судової адміністрації у Вінницькій області № 10 від 24 лютого 2010 року «Про організацію роботи із зверненнями громадян» затверджено графік та Порядок організації та проведення особистого прийому громадян. На виконання наказу Державної судової адміністрації України у територіальному управління наказом від 6 червня 2012 року №23 затверджено графік прийому громадян керівництвом територіального управління. Наказом визначено відповідальну особу за ведення діловодства за пропозиціями, заявами і скаргами громадян.
Графік особистого прийому громадян в управлінні розміщений праворуч біля входу в приймальню та при вході в управління, також дана інформація розміщена на веб-сторінці територіального управління на офіційному веб-порталі «Судова влада України». На інформаційному стенді та на веб-сторінці управління також розміщено контактну та іншу інформацію для громадян, яка підтримується в контрольному стані.
З метою поліпшення роботи, спрямованої на виконання Закону України «Про звернення громадян», Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Вінницькій області проводиться відповідна робота щодо планування заходів для покращення ефективності роботи із скаргами, заявами і пропозиціями, щопівріччя аналізується стан роботи зі зверненнями громадян. Усі проблемні питання, що виникають при виконанні Закону України «Про звернення громадян», обговорюються та вирішуються безпосередньо на виробничих нарадах управління.
 У засобах масової інформації (зокрема, на веб-сайті управління) систематично висвітлюються повноваження Державної судової адміністрації України та її територіальних органів з метою підвищення правової культури населення, а також розміщуються узагальнені матеріали про організацію роботи зі зверненнями громадян.
Територіальним управлінням Державної судової адміністрації України в Вінницькій області і у подальшому буде вдосконалюватися робота із заявами, скаргами та пропозиціями громадян.
 
 
 
Завідувач юридичного сектору                                     Олена ПИТЕЛЬ