flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА щодо результатів проведення в 2012 році процедур закупівлі товарів, послуг та робіт комітетом з конкурсних торгів ТУ ДСА України в Вінницькій області станом на 15 листопада 2012 року

 

ДОВІДКА
щодо результатів проведення в 2012 році процедур закупівлі товарів, послуг та робіт
комітетом з конкурсних торгів ТУ ДСА України в Вінницькій області
станом на 15 листопада 2012 року
 
Дата, № наказу про утворення комітету з конкурсних торгів: 06.09.2010 р. № 50 (зі змінами)
Склад комітету з конкурсних торгів:
1.     Голова комітету – заступник начальника управління Кислиця Олег Семенович.
2.     Заступник голови комітету з конкурсних торгів, начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Марценюк Жанна Дмитрівна.
3.     Начальник відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Колодько Ніна Станіславівна.
4.     Завідувач юридичним сектором Чернецький Руслан Віталійович.
5.     Головний спеціаліст відділу планово - фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Дем’яник Валерій Анатолійович.
6.     Головний спеціаліст сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників Фотченко Сергій Михайлович.
7.     Секретар комітету – головний спеціаліст відділу організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Сташенко Олена Борисівна.
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
13.01.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Газ природний та послуги із транспортування природного газу (ДК 016-97 – 11.10.2)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Газ природний та послуги із транспортування природного газу
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз» в особі міжрайонних управлінь газових господарств.
Код: 03338649.
Україна, Вінницька область, м. Вінниця, провулок Щорса, 24, 21012, (0432) 278092, (0432) 278882, факс: (0432) 688462, бухгалтерія (0432) 688462, (0432) 688260.
Ціна пропозиції з ПДВ
930 900 грн. (дев’ятсот тридцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
 
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає вимогам замовника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз» в особі міжрайонних управлінь газових господарств.
Код: 03338649.
Україна, Вінницька область, м. Вінниця, провулок Щорса, 24, 21012, (0432) 278092, (0432) 278882, факс: (0432) 688462, бухгалтерія (0432) 688462, (0432) 688260.
Дата укладання договору
05.03.2012р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
930 900 грн. (дев’ятсот тридцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
 
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
За 1000 куб м. - 4 707,936
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
 
7.02.2012, ВДЗ №21 (623) № №086420.
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
13 січня 2012 року
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Електрична енергія та послуги із постачання електричної енергії (ДК 016-97 – 40.10.1):
- за лотом 1 для Барського районного суду Вінницької області;
- за лотом 2 для Бершадського районного суду Вінницької області;
- за лотом 3 для Вінницького районного суду Вінницької області, Замостянського районного суду м. Вінниці, Ленінського районного суду м. Вінниці, Староміського районного суду м. Вінниці, Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області;
- за лотом 4 для Гайсинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 5 для Іллінецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 6 для Калинівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 7 для Козятинського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 8 для Крижопільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 9 для Ладижинського міського суду Вінницької області;
- за лотом 10 для Липовецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 11 для Літинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 12 для Могилів-Подільського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 13 для Мурованокуриловецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 14 для Немирівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 15 для Оратівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 16 для Піщанського районного суду Вінницької області;
- за лотом 17 для Погребищенського районного суду Вінницької області;
- за лотом 18 для Теплицького районного суду Вінницької області;
- за лотом 19 для Тиврівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 20 для Томашпільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 21 для Тростянецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 22 для Тульчинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 23 для Хмільницького міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 24 для Чернівецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 25 для Чечельницького районного суду Вінницької області;
- за лотом 26 для Ямпільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 27 для Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області.
Конкретне найменування предмета закупівлі
Електрична енергія та послуги із постачання електричної енергії (ДК 016-97 – 40.10.1):
- за лотом 1 для Барського районного суду Вінницької області;
- за лотом 2 для Бершадського районного суду Вінницької області;
- за лотом 3 для Вінницького районного суду Вінницької області, Замостянського районного суду м. Вінниці, Ленінського районного суду м. Вінниці, Староміського районного суду м. Вінниці, Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області;
- за лотом 4 для Гайсинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 5 для Іллінецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 6 для Калинівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 7 для Козятинського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 8 для Крижопільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 9 для Ладижинського міського суду Вінницької області;
- за лотом 10 для Липовецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 11 для Літинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 12 для Могилів-Подільського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 13 для Мурованокуриловецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 14 для Немирівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 15 для Оратівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 16 для Піщанського районного суду Вінницької області;
- за лотом 17 для Погребищенського районного суду Вінницької області;
- за лотом 18 для Теплицького районного суду Вінницької області;
- за лотом 19 для Тиврівського районного суду Вінницької області;
- за лотом 20 для Томашпільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 21 для Тростянецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 22 для Тульчинського районного суду Вінницької області;
- за лотом 23 для Хмільницького міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 24 для Чернівецького районного суду Вінницької області;
- за лотом 25 для Чечельницького районного суду Вінницької області;
- за лотом 26 для Ямпільського районного суду Вінницької області;
- за лотом 27 для Жмеринського міськрайонного суду Вінницької області.
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування . За лотом 1-26 Публiчне акцiонерне товариство «Вiнницяобленерго» в особі структурних одиниць; за лотом 27 – Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця» в особі структурного підрозділу «Енергозбут».
 
ЄДРПОУ : за лотом 1-26:00130694; за лотом 27: 21721494.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс: за лотом 1-26: м. Вiнниця, вул.1 Травня, 2, 21050; за лотом 27: м. Київ, вул. Лисенка, 6, 01034.
 
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1- 14000 (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 2 - 30200 (тридцять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 - 140600 (сто сорок тисяч шістсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 - 11300 (одинадцять тисяч триста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 5 - 12400 (дванадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 6 – 11500 (одинадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 7 - 27000 (двадцять сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 8 - 12200 (дванадцять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 9 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 10 - 17000 (сімнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 11 - 14500 (чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 12 - 18500 (вісімнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 13 - 57000 (п’ятдесят сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 14 - 21000 (двадцять одна тисяча гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 15 - 10200 (десять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 16 - 8000 (вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 17 - 15000 (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 18 - 10400 (десять тисяч чотириста 00 коп.) з ПДВ;
- лот 19 - 12700 (дванадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 20 - 12700 (дванадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 21- 12400 (дванадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 22 - 18000 (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 23 - 20300 (двадцять три тисячі триста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 24 - 15000 (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 25 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 26 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 27 – 16700 (шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса
веб-сайту
Найменування . За лотом 1-26 Публiчне акцiонерне товариство «Вiнницяобленерго» в особі структурних одиниць; за лотом 27 – Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця» в особі структурного підрозділу «Енергозбут».
 
ЄДРПОУ : за лотом 1-26:00130694; за лотом 27: 21721494.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс: за лотом 1-26: м. Вiнниця, вул.1 Травня, 2, 21050; за лотом 27: м. Київ, вул. Лисенка, 6, 01034.
 
Дата укладання договору
По всім 27-ми лотам – 02.04.2012р
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1- 14000 (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 2 - 30200 (тридцять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 - 140600 (сто сорок тисяч шістсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 - 11300 (одинадцять тисяч триста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 5 - 12400 (дванадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 6 – 11500 (одинадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 7 - 27000 (двадцять сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 8 - 12200 (дванадцять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 9 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 10 - 17000 (сімнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 11 - 14500 (чотирнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 12 - 18500 (вісімнадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 13 - 57000 (п’ятдесят сім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 14 - 21000 (двадцять одна тисяча гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 15 - 10200 (десять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 16 - 8000 (вісім тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 17 - 15000 (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 18 - 10400 (десять тисяч чотириста 00 коп.) з ПДВ;
- лот 19 - 12700 (дванадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 20 - 12700 (дванадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 21- 12400 (дванадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 22 - 18000 (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 23 - 20300 (двадцять три тисячі триста гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 24 - 15000 (п'ятнадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 25 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 26 - 12000 (дванадцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 27 – 16700 (шістнадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
Ціна за Квт. – 1,7544 грн. з ПДВ –
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
 
02.03.2012, №109721, ВДЗ №27 (629).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
13 січня 2012 ркоу
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) ДК 016-97 код 40.30.1:
- за лотом 1 для Барського районного суду Вінницької області;
- за лотом 2 для Замостянського районного суду м. Вінниці, Ленінського районного суду м. Вінниці, Староміського районного суду м. Вінниці, Вінницького районного суду Вінницької області;
- за лотом 3 для Козятинського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 4 для Ладижинського міського суду Вінницької області;
- за лотом 5 для Могилів-Подільського міськрайонного суду Вінницької області.
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з постачання водяної пари і гарячої води (включно з холодоагентами) ДК 016-97 код 40.30.1:
- за лотом 1 для Барського районного суду Вінницької області;
- за лотом 2 для Замостянського районного суду м. Вінниці, Ленінського районного суду м. Вінниці, Староміського районного суду м. Вінниці, Вінницького районного суду Вінницької області;
- за лотом 3 для Козятинського міськрайонного суду Вінницької області;
- за лотом 4 для Ладижинського міського суду Вінницької області;
- за лотом 5 для Могилів-Подільського міськрайонного суду Вінницької області.
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування.
за лотом 1 – Барське комунальне підприємство теплових мереж «Бартеплокомуненерго»;
 за лотом 2 – Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго»;
за лотом 3 – Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія Енергозбереження»;
за лотом 4 – Відкрите акціонерне товариство «Західенерго» в особі Ладижинської теплової електричної станції»;
за лотом 5 – Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Теплоенергетик».
 
ЄДРПОУ:  
за лотом 1: 05538980;
за лотом 2: 33126849;
за лотом 3: 37507751;
за лотом 4: 23269555;
за лотом 5: 31943433.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1 – Вінницька область, м. Бар, майдан М. Грушевського, 3, 23000;
за лотом 2 – м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13;
за лотом 3 – м. Київ, вул. М. Раскової, 19, 02002;
за лотом 4 – м. Львів, вул. Козельницька, 15, 79026;
за лотом 5 –м. Могилів-Подільський, пр-т Незалежності, 281, 24004.
 
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 – 80 000 (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;;
- лот 2 – 540 100 (п’ятсот сорок тисяч сто гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 – 85 000 (вісімдесят п’ять гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 – 29 200 (двадцять дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 5 – 72 000 (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування.
за лотом 1 – Барське комунальне підприємство теплових мереж «Бартеплокомуненерго»;
 за лотом 2 – Комунальне підприємство Вінницької міської ради «Вінницяміськтеплоенерго»;
за лотом 3 – Товариство з обмеженою відповідальністю «Енергетична компанія Енергозбереження»;
за лотом 4 – Відкрите акціонерне товариство «Західенерго» в особі Ладижинської теплової електричної станції»;
за лотом 5 – Могилів-Подільське міське комунальне підприємство «Теплоенергетик».
 
ЄДРПОУ:  
за лотом 1: 05538980;
за лотом 2: 33126849;
за лотом 3: 37507751;
за лотом 4: 23269555;
за лотом 5: 31943433.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1 – Вінницька область, м. Бар, майдан М. Грушевського, 3, 23000;
за лотом 2 – м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13;
за лотом 3 – м. Київ, вул. М. Раскової, 19, 02002;
за лотом 4 – м. Львів, вул. Козельницька, 15, 79026;
за лотом 5 –м. Могилів-Подільський, пр-т Незалежності, 281, 24004.
 
Дата укладання договору
по всім 5-ом лотам 02.04.2012р
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 – 80 000 (вісімдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ;;
- лот 2 – 540 100 (п’ятсот сорок тисяч сто гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 – 85 000 (вісімдесят п’ять гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 – 29 200 (двадцять дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 5 – 72 000 (сімдесят дві тисячі гривень 00 коп.) з ПДВ.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
 
19.03.2012, №121764, ВДЗ №34 (636).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
20.04.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Поштові послуги (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.1), у тому числі:
- лот 1 - послуги з пересилання письмової кореспонденції із використанням маркувальної машини (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.14.500);
- лот 2 - поштові послуги інші (поштові послуги з пересилання листів, посилок, газет, періодичних видань, поштових карток, бандеролей) (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.15.600).
Конкретне найменування предмета закупівлі
поштові послуги (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.1), у тому числі:
- лот 1 - послуги з пересилання письмової кореспонденції із використанням маркувальної машини (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.14.500);
- лот 2 - поштові послуги інші (поштові послуги з пересилання листів, посилок, газет, періодичних видань, поштових карток, бандеролей) (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 64.11.15.600).
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: за двома лотам – Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
Ідентифікаційний код: за двома лотами: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: за двома лотами: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100,
тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 - 531 000 (п’ятсот тридцять одна тисяча гривень 00 коп.);
- лот 2 – 50 000 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.).
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: за двома лотам – Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
Ідентифікаційний код: за двома лотами: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: за двома лотами: м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100,
тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
Дата укладання договору
за двома лотами 30.05.2012р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 - 531 000 (п’ятсот тридцять одна тисяча гривень 00 коп.);
- лот 2 – 50 000 грн. (п’ятдесят тисяч гривень 00 коп.).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
 
14.05.2012, № 198206, ВДЗ №58 (660)
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
17.04.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – код 72.50.1).
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки.
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
1. Приватне підприємство «СИНТ-Мастер».
2. Приватне підприємство «Торговий дім «Едельвейс і К».
3. Приватне підприємство «АРДС».
4. Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-торговельна фірма «АРГО ЛТД».
5. Приватне підприємство «Прінт Плюс».
6. Фізична особа-підприємець Лаухін Вадим Русланович.
7. Фізична особа-підприємець Барановська Тетяна Павлівна.
Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової картки платника податків:
1. ЄДРПОУ: 35997131.
2. ЄДРПОУ: 36474294.
3. ЄДРПОУ: 34918436.
4. ЄДРПОУ: 13324359.
5. ЄДРПОУ: 31189726.
6. Реєстраційний   номер облікової картки платника податків: 3146808377.
7. Реєстраційний   номер   облікової картки платника податків: 2603211446.
Місцезнаходження/місце проживання:
1. Місцезнаходження: м. Вінниця, проспект Космонавтів, 23, 21021.
2. Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Піонерська,
26, 21050.
3. Місцезнаходження: м. Бар, вул. Пролетарська,
11/14, 23000.
4. Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Київська,
14Б, 21009.
5. Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Порика,
 7, 21021
6. Місце проживання: Вінницький район, смт. Стрижівка, вул. Кармелюка, 30, 23210.
7. Місце проживання: м. Вінниця, вул. 30 років Перемоги, 4/21, 21037.
 
Ціна пропозиції з ПДВ
1. Приватне підприємство «СИНТ-Мастер» – 61 106, 25 грн. (з ПДВ).
2. Приватне підприємство «Торговий дім «Едельвейс і К» – 9 835,00 грн. (з ПДВ).
3. Приватне підприємство «АРДС» – 500 000 грн.
(з ПДВ).
4. Товариство з обмеженою відповідальністю Виробничо-торговельна фірма «АРГО ЛТД» – 23 691,60 грн. (з ПДВ).
5. Приватне підприємство «Прінт Плюс» – 14 093,00 грн. (з ПДВ).
6. Фізична особа-підприємець Лаухін Вадим Русланович –  2 950 грн. (з ПДВ).
7. Фізична особа-підприємець Барановська Тетяна Павлівна – 13 600 грн. (з ПДВ).
 
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Пропозиція приватного підприємства «СИНТ-Мастер» не містить у своєму складі інформаційної довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
 
Пропозиція приватного підприємства «АРДС» не містить у своєму складі:
1. Письмових відомостей щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів (довідка у довільній формі, із зазначенням кількості аналогічних договорів та переліку організацій – замовників з адресами та контактними телефонами, зазначенням предмету договору).
2. Оригіналу довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості за кредитами, дійсної станом на момент розкриття конкурсних пропозицій.
3. Інформаційної довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
4. Оригіналу довідки з податкової інспекції про відсутність заборгованості зі сплати податків і зборів (обов'язкових платежів) до бюджету дійсну на момент розкриття пропозицій конкурсних торгів.
5. Документу, який підтверджує, що керівник учасника не був засуджений за злочин, пов'язаний з порушенням процедури закупівлі чи інший злочин, вчинений з корисливих мотивів, судимість з якого не знято або не погашено у встановленому законом порядку.
6. Копію балансу.
7. Копію звіту про фінансові результати.
8. Копію звіту про рух грошових коштів.
 
Пропозиція приватного підприємства «Прінт Плюс» не містить у своєму складі копію паспорту керівника учасника, що має бути завірена підписом керівника учасника. Крім того, слід зазначити, що інформація у довідці з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості актуальна станом на 22.05.2012, а відповідно до умов документації конкурсних торгів інформація має бути актуальною на момент розкриття пропозиції.
 
Пропозиція фізичної особи-підприємця Лаухіна Вадима Руслановича не містить у своєму складі:
1. Документу, що відображає відомості про особу, яка має право підписувати договір про закупівлю та інші документи, пов’язані з виконанням договору.
2. Інформаційної довідки з Єдиної бази даних про підприємства, щодо яких порушено провадження у справі про банкрутство, про те, що учасник не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та відносно нього не відкрита ліквідаційна процедура.
 
У пропозиції фізичної особи-підприємця Барановської Тетяни Павлівни інформація у довідці з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) заборгованості актуальна станом на 22.05.2012, а відповідно до умов документації конкурсних торгів інформація має бути актуальною на момент розкриття пропозиції.
 
Керуючись пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», комітет з конкурсних торгів 7 червня 2012 року одноголосно вирішив відхилити пропозиції конкурсних торгів приватних підприємств «СИНТ-Мастер», «АРДС», «Прінт Плюс» та фізичних осіб-підприємців Лаухіна Вадима Руслановича і Барановської Тетяни Павлівни, як такі, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення оприлюднена на Веб-порталі державних закупівель у файлі за номером 12045WJ180041_ІВ_1.doc   
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: Приватне підприємство «Торговий дім «Едельвейс і К».
 Ідентифікаційний   код: 36474294.
 Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Вінниця, вул. Піонерська, 26, 21050, (0432)-55-03-33.
Дата укладання договору
05.07.2012р..
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
Сума договору становить 260 000,00 грн. (двісті шістдесят тисяч гривень нуль копійок) з ПДВ, з розрахунку 9 835 грн. за одиницю послуги. Сума, що становить ціну договору передбачена Річним планом закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області на 2012 рік за КЕКВ 1134.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
9 835,00 грн. (з ПДВ)
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
15.06.2012р. №227732, ВДЗ №72 (674).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
21.05.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Продукція друкована інша (марки поштові)
 
Конкретне найменування предмета закупівлі
Марки поштові. Кількість товару: марки номінальної вартості: 8,00 грн. – 320 760 один., 5,00 грн. – 20 790 один., 4,80 грн. – 38 610 один., 2,50 грн. – 47 520 один., 2,00 грн. – 41 580 один., 0,70 грн. – 17 820 один., 0,50 грн. – 77 220 один., 0,40 грн. – 38 610 один., 0,30 грн. – 385 980 один.
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
 Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
Ціна пропозиції з ПДВ
3 239 640 грн.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта».
 Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
 
Дата укладання договору
26.06.2012р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
3 239 640 грн.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
8,00 грн.;  5,00 грн.;  4,80 грн.;  2,50 грн.;   2,00 грн.;  - 0,70 грн.;   0,50 грн.;  0,40 грн.;   0,30 грн.
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
08.06.2012р., № 221239, ВДЗ 69 (671).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
14 травня 2012 року
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
приладдя канцелярські паперові (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 –21.23.1):
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 21.23.13.300: папір чи картон для писання, друкування чи інших графічних робіт, друковані, тиснені чи перфоровані і т. ін.);
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 21.23.12: конверти та картки поштові).
Конкретне найменування предмета закупівлі
приладдя канцелярські паперові (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 –21.23.1):
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 21.23.13.300: папір чи картон для писання, друкування чи інших графічних робіт, друковані, тиснені чи перфоровані і т. ін.);
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016-97 – 21.23.12: конверти та картки поштові).
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська фірма «Лист».
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір».
3. Підприємство «Благодар» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України».
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аверс К».
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ТВМ».
6. Фізична особа підприємець Ковальчук Таїсія Іванівна.
7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро груп».
 
Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової картки платника податків:
1. ЄДРПОУ: 37628952.
2. ЄДРПОУ: 25394112.
3. ЄДРПОУ: 35635441.
4. ЄДРПОУ: 32176486.
5. ЄДРПОУ: 30972388
6. Реєстраційний  номер   облікової картки платника податків: 2935613660.
7. ЄДРПОУ: 34528410.
Місцезнаходження/місце проживання:
1. Місцезнаходження: м. Луганськ, кв. Ленінського комсомолу б.1.кв.86, 91006.
2. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Куренівська, 2б., 04073.
3. Місцезнаходження: м. Київ, вул. Наумова, 33, кв.2. 03164.
4. Місцезнаходження: м. Дніпропетровськ, вул. Суворова, 35, 49089.
5. Місцезнаходження: юридична адреса – м. Київ, вул. Ванди Василевської, 18, 04116, поштова адреса – м. Київ, вул. Лугова, 1А, 04074.
6. Місце проживання: юридична адреса – м. Вінниця, проспект Юності, 35 кв. 38, 21030, поштова адреса – м Вінниця, вул. Станіславського, 5, кв. 62, 21010.
7. Місцезнаходження: м. Київ, проспект Червонозоряний, 42 оф. 505, 03037.
 
Ціна пропозиції з ПДВ
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Луганська фірма «Лист»:
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - не приймав участі.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 171 665,98.
Ціна пропозиції - 171 665,98.
 
2. Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»:
 - ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - 385 565,10 грн.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 199 999,20 грн.
Ціна пропозиції – 585 564,30 грн.
 
3. Підприємство «Благодар» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України»:
-ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - 385 271,00.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 170 832,65.
Ціна пропозиції – 556 103,65.
 
4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Аверс К»:
 - ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - 391 741,20.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 216 665,80.
Ціна пропозиції – 608 407,00.
 
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Компанія ТВМ»:
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - не приймав участі.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 199 999,20.
Ціна пропозиції – 199 999,20.
 
6. Фізична особа підприємець Ковальчук Таїсія Іванівна:
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - 492 617,50.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - не приймав участі.
Ціна пропозиції – 492 617,50.
 
7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро груп»:
- ЛОТ № 1 «Папір у пачках» - 412 034,10.
- ЛОТ № 2 «Конверти поштові» - 179 999,28.
Ціна пропозиції – 592 033,38.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ТВМ» не містить у своєму складі копію паспорту керівника учасника, що має бути завірена підписом керівника учасника.
Керуючись пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», комітет з конкурсних торгів 4 липня 2012 року одноголосно вирішив відхилити пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «Компанія ТВМ», як таку, що не відповідає умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення оприлюднена на Веб-порталі державних закупівель у файлі за номером 12054WI199426_ІВ_1.doc 
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: Підприємство «Благодар» Всеукраїнської організації інвалідів «Союз» організацій інвалідів України.
Ідентифікаційний   код: 35635441.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Київ, вул. Наумова, 33, кв.2, 03164, (044) -240-18-43.
Дата укладання договору
23.07.2012р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
ЛОТ №  1 «Папір у пачках» - 385 271,00 грн. (триста вісімдесят п’ять тисяч двісті сімдесят одна гривня 00 коп.) (з ПДВ 0%);
- ЛОТ №  2 «Конверти поштові» - 170 832,65 грн. (сто сімдесят тисяч вісімсот тридцять дві гривні 65 коп.) (з ПДВ 0%).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
- ЛОТ №   1 «Папір у пачках» - 26,20 (двадцять шість гривень 20 коп.) (з ПДВ 0%);
- ЛОТ №   2 «Конверти поштові» - 0,1025 грн. (нуль гривень 1025 коп.) (з ПДВ 0%).   
 
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
06.07.2012р., № 244615, ВДЗ № 81 (683).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
26.06.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Послуги консультативні з програмного забезпечення і послуги з розроблення програмного забезпечення інші (ДК 016-97:72.20.3).
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області.
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
1. Державне підприємство «Інформаційні судові системи»
Код ЄДРПОУ: 34614292
03680, м. Київ, вул. Червоноармійська, 55-г
 
2. Приватне акціонерне товариство «Енергетичний холдинг»
Код ЄДРПОУ: 30489263
01004, м. Київ, вул. Дарвіна, 6-А
(044)-280-17-12
Ціна пропозиції з ПДВ
351 979,20 грн.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Подані пропозиції відповідають вимогам замовника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Державне підприємство «Інформаційні судові системи»
Код ЄДРПОУ: 34614292
03680, м. Київ, вул. Червоноармійська, 55-г
Дата укладання договору
06.09.2012р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
351 979,20 грн.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
20.08.2012, № 273833, ВДЗ №100 (702)
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
20.08.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Послуги з передавання даних і повідомлень – послуги стаціонарного телефонного зв’язку (за ДК продукції та послуг ДК 016-97 – 64.20.1).
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з передавання даних і повідомлень – послуги стаціонарного телефонного зв’язку (за ДК продукції та послуг ДК 016-97 – 64.20.1).
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» в особі Вінницької філії Публічного акціонерного товариства Укртелеком».
Ідентифікаційний код: 01182204.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 8, 21050, тел.: (0432)-61-16-32.
Ціна пропозиції з ПДВ
70 000 грн.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
 
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» в особі Вінницької філії Публічного акціонерного товариства Укртелеком».
Ідентифікаційний код: 01182204.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 8, 21050, тел.: (0432)-61-16-32.
Дата укладання договору
10.09.2012р
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
70 000 грн.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
 
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
24.08.2012р., №276528, ВДЗ №102 (704).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
17.07.2012р..
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Продукти нафтоперероблення рідкі   (за ДК продукції та послуг 016-97 – 23.20.1) (бензин марки А-95).
Конкретне найменування предмета закупівлі
Продукти нафтоперероблення рідкі   (за ДК продукції та послуг 016-97 – 23.20.1) (бензин марки А-95).
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
1. ТОВ ВТФ «Авіас»;
2. ПП «ОККО-Бізнес»;
3. ПП «ТАУ-ПОДІЛЛЯ».
Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової картки платника податків:
1. ЄДРПОУ: 32560942;
2. ЄДРПОУ: 37278249;
3. ЄДРПОУ: 33088705.
Місцезнаходження/місце проживання:
1. Місцезнаходження: 21004, м. Вінниця, вул. Привокзальна, 3 б;
2. Місцезнаходження: 21100, м. Вінниця, вул. Залізнична, 13;
3. Місцезнаходження: 21007, м. Вінниця, вул. Фрунзе,
Ціна пропозиції з ПДВ
1. 346 729,00 грн.;
2. 354 363,40 грн.;
3. 375 358,00 грн.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідають
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: ТОВ ВТФ «Авіас».
Ідентифікаційний   код: 32560942.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: 21004, м. Вінниця, вул. Привокзальна, 3 б, тел. (0432) 52-51-67.
Дата укладання договору
24 вересня 2012 року
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
346 729,00 грн.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
10 грн. 90 коп.
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
07.09.2012 р., № 284027, ВДЗ №108 (710).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
16.08.2012р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016-97
Вугілля кам’яне (за державним класифікатором продукції та послуг 016-97 – 10.10.1)
 
Конкретне найменування предмета закупівлі
Вугілля кам’яне (за державним класифікатором продукції та послуг 016-97 – 10.10.1) за наступними лотами:
- лот 1 – вугілля кам’яне для Крижопільського районного суду Вінницької області;
- лот 2 – вугілля кам’яне для Піщанського районного суду Вінницької області;
- лот 3 – вугілля кам’яне для Чернівецького районного суд Вінницької області;
- лот 4 – вугілля кам’яне для Чечельницького районного суду Вінницької області;
- лот 5 – вугілля кам’яне для Ямпільського районного суду Вінницької області.
 
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
 1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гірниче підприємство «Антрацитвугілля».
2. Приватне підприємство «Вінницяоблпаливо».
6.3. Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової картки платника податків:
1. ЄДРПОУ: 34720106.
2. ЄДРПОУ: 01880670.
Місцезнаходження/місце проживання:
1. Місцезнаходження: м. Антрацит, вул. Петровського, 22, 94613.
2. Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 122, 21100.
Ціна пропозиції з ПДВ
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Гірниче підприємство «Антрацитвугілля».:
 Лот 1 – 31 393,92 грн. (тридцять одна тисяча триста дев’яносто три гривні 92 коп.).
Лот 2 – 62 448,00 грн. (шістдесят дві тисячі чотириста сорок вісім гривень 00 коп.).
Лот 3 – 12 252,00 грн. (дванадцять тисяч двісті п’ятдесят дві гривні 00 коп.).
Лот 4 – 30 489,60 грн. (тридцять тисяч чотириста вісімдесят дев’ять гривень                    00 коп.).
Лот 5 – 30 577 20,00 (тридцять тисяч п’ятсот сімдесят сім гривень 20 коп.)
Загальна вартість пропозиції – 167 160,72 грн. (сто шістдесят сім тисяч сто шістдесят гривень 72 коп.).
2. Приватне підприємство «Вінницяоблпаливо»:
Лот 1 – 29 156,00 (двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят шість тисяч гривень 00 коп.);
Лот 2 – 57 244,00 (п’ятдесят сім тисяч двісті сорок чотири тисячі гривень 00 коп.);
Лот 3 – 11 231,00 (одинадцять тисяч двісті тридцять одна гривня 00 коп.);
Лот 4 - 29 378,00 (двадцять дев’ять тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 коп.);
Лот 5 – 28 397,50 (двадцять вісім тисяч триста дев’яносто сім гривень 50 коп.).
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідають
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: Приватне підприємство «Вінницяоблпаливо».
ЄДРПОУ: 01880670.
Місцезнаходження: м. Вінниця, вул. Хмельницьке шосе, 122, 21100, (0432):46-63-71.
Дата укладання договору
По всім лотам 8 листопада 2012 ркоу.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
Лот 1 – 29 156,00 (двадцять дев’ять тисяч сто п’ятдесят шість тисяч гривень 00 коп.);
Лот 2 – 57 244,00 (п’ятдесят сім тисяч двісті сорок чотири тисячі гривень 00 коп.);
Лот 3 – 11 231,00 (одинадцять тисяч двісті тридцять одна гривня 00 коп.);
Лот 4 – 29 378,00 (двадцять дев’ять тисяч триста сімдесят вісім гривень 00 коп.);
Лот 5 – 28 397,50 (двадцять вісім тисяч триста дев’яносто сім гривень 50 коп.).
 
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
- лот 1 – 1 850, 00 грн.;
- лот 2 – 1 100,00 грн.;
- лот 3 – 1 100 грн.;
- лот 4 – 1 850,00 грн.;
- лот 5 – 1 850,00 грн.
 
 
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
22.10.2012р., №306271, ВДЗ №121 (723).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
-
 
 
 
 
 
 
Начальник  ТУ ДСА України в Вінницькій області  ______________ В.В. Білик   
 
 
Секретар комітету з конкурсних торгів   ______ О.Б. Сташенко