flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

ДОВІДКА щодо результатів проведення в 2013 році процедур закупівлі товарів, послуг та робіт комітетом з конкурсних торгів ТУ ДСА України в Вінницькій області станом на 15 липня 2013 року

 

ДОВІДКА
щодо результатів проведення в 2013 році процедур закупівлі товарів, послуг та робіт комітетом з конкурсних торгів ТУ ДСА України в Вінницькій області станом на 15 липня  2013 року
 
Дата, № наказу про утворення комітету з конкурсних торгів: 06.09.2010 р. № 50 (зі змінами)
Склад комітету з конкурсних торгів:
1.     Голова комітету – заступник начальника управління Кислиця Олег Семенович.
2.     Заступник голови комітету з конкурсних торгів, начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Марценюк Жанна Дмитрівна.
3.     Завідувач сектором організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Колодько Ніна Станіславівна.
4.     Завідувач юридичним сектором Чернецький Руслан Віталійович.
5.     Головний спеціаліст відділу планово - фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Дем’яник Валерій Анатолійович.
6.     Головний спеціаліст сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників Фотченко Сергій Михайлович.
7.     Секретар комітету – головний спеціаліст відділу планово - фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності Сташенко Олена Борисівна.
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
28.01.2013 р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води (ДК 016:2010 - 35.30.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Пара та гаряча вода; постачання пари та гарячої води
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування:
за лотом № 1 - КП Вінницької міськради "Вінницяміськтеплоенерго";
за лотом № 2 – ТОВ "Теплопостачальна компанія Енергозбереження";
за лотом № 3 - ПАТ "ДТЕК ЗАХІДЕНЕРГО" в особі ВП "ЛАДИЖИНСЬКА ТЕС";
за лотом № 4 - МКП "Теплоенергетик".
 
код ЄДРПОУ:
за лотом 1: 33126849;
за лотом 2: 37813769;
за лотом 3: 23269555;
за лотом 4: 31943433.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1 – м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13;
за лотом 2 – м. Київ, вул. Крутий узвіз, буд 6/2 літера «А»;
за лотом 3 – м. Львів, вул. Козельницька, 15, 79026;
за лотом 4 –м. Могилів-Подільський, пр-т Незалежності, 281, 24004.
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 – 697 800 (шістсот дев’яносто сім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 2 – 121 900 (сто двадцять одна тисяча девятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 – 21 000 (двадцять одна тисяча гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 – 94 800 (дев’яносто чотири тисячі вісімсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»: «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі: закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування:
за лотом № 1 - КП Вінницької міськради "Вінницяміськтеплоенерго";
за лотом № 2 – ТОВ "Теплопостачальна компанія Енергозбереження";
за лотом № 3 - ПАТ "ДТЕК ЗАХІДЕНЕРГО" в особі ВП "ЛАДИЖИНСЬКА ТЕС";
за лотом № 4 - МКП "Теплоенергетик".
код ЄДРПОУ:
за лотом 1: 33126849;
за лотом 2: 37813769;
за лотом 3: 23269555;
за лотом 4: 31943433.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1 – м. Вінниця, вул. 600-річчя, 13;
за лотом 2 – м. Київ, вул. Крутий узвіз, буд 6/2 літера «А»;
за лотом 3 – м. Львів, вул. Козельницька, 15, 79026;
за лотом 4 –м. Могилів-Подільський, пр-т Незалежності, 281, 24004.
Дата укладання договору
20.02.2013 р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 – 697 800 (шістсот дев’яносто сім тисяч вісімсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 2 – 121 900 (сто двадцять одна тисяча девятсот гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 3 – 21 000 (двадцять одна тисяча гривень 00 коп.) з ПДВ;
- лот 4 – 94 800 (дев’яносто чотири тисячі вісімсот гривень 00 коп.) з ПДВ.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
 
04.02.2013р., №044378, "ВДЗ" №10 (753)
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
28.01.2013 р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані (ДК 016:2010 - 06.20.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Газ природний, скраплений або в газоподібному стані
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз» в особі міжрайонних управлінь газових господарств.
Код: 03338649.
Україна, Вінницька область, м. Вінниця, провулок Щорса, 24, 21012, (0432) 278092, (0432) 278882, факс: (0432) 688462, бухгалтерія (0432) 688462, (0432) 688260.
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 – 106 800 (сто шість тисяч вісімсот гривень 00 коп.);
- лот 2 – 167 900 (сто шістдесят сім тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 3 –171 400 (сто сімдесят одна тисяча чотириста гривень 00 коп.);
- лот 4 – 163 300 (сто шістдесят три тисяч триста гривень 00 коп.);
- лот 5 – 69 200 (шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 6 – 215 600 (двісті п'ятнадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 7 – 193 600 (сто дев’яносто три тисячі шістсот гривень 00 коп.).
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідає
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування:
Публічне акціонерне товариство по газопостачанню та газифікації «Вінницягаз» в особі міжрайонних управлінь газових господарств, Україна, Вінницька область.
код ЄДРПОУ:
03338649
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
м. Вінниця, провулок Щорса, 24, 21012.
Дата укладання договору
20.02.2013 р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 – 106 800 (сто шість тисяч вісімсот гривень 00 коп.);
- лот 2 – 167 900 (сто шістдесят сім тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 3 –171 400 (сто сімдесят одна тисяча чотириста гривень 00 коп.);
- лот 4 – 163 300 (сто шістдесят три тисяч триста гривень 00 коп.);
- лот 5 – 69 200 (шістдесят дев’ять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 6 – 215 600 (двісті п'ятнадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 7 – 193 600 (сто дев’яносто три тисячі шістсот гривень 00 коп.).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
04.02.2013 р., №045219, ВДЗ №10 (753)
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
 
 
 
 
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
28.01.2013 р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Енергія електрична (ДК 016:2010 – 35.11.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Енергія електрична
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
за лотом 1-26 Публiчне акцiонерне товариство «Вiнницяобленерго» в особі структурних одиниць;
за лотом 27 – Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця» в особі структурного підрозділу «Енергозбут».
 
код ЄДРПОУ:
за лотом 1-26 - 00130694;
за лотом 27 - 21721494.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1-26: м. Вiнниця, вул.1 Травня, 2, 21050;
за лотом 27: м. Київ, вул. Лисенка, 6, 01034.
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 - 15 700 (п'ятнадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.);
- лот 2 - 35 000 (тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 3 - 161 000 (сто шістдесят одна тисяча 00 коп.);
- лот 4 - 13 100 (тринадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 5 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 6 - 12 900 (дванадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 7 - 30 200 (тридцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 8 - 14 000 (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 9 - 11 200 (одинадцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 10 - 18 000 (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 11 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 12 - 20 600 (двадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 13 - 66 200 (шістдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 14 - 23 300 (двадцять три тисячі триста гривень 00 коп.);
- лот 15 - 11 100 (одинадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 16 - 11 600 (одинадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 17 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 18 - 11 100 (одинадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 19 - 14 100 (чотирнадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 20 - 13 500 (тринадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 21 - 12 500 (дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 22 - 18 300 (вісімнадцять тисяч триста гривень 00 коп.);
- лот 23 - 23 700 (двадцять три тисячі сімсот гривень 00 коп.);
- лот 24 - 17 100 (сімнадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 25 - 13 400 (тринадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.);
- лот 26 - 12 200 (дванадцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 27 - 24 500 грн. (двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.).
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»: «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі: закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування:
за лотом 1-26 Публiчне акцiонерне товариство «Вiнницяобленерго» в особі структурних одиниць;
за лотом 27 – Державне територіально-галузеве об'єднання «Південно-Західна залізниця» в особі структурного підрозділу «Енергозбут».
 
код ЄДРПОУ:
за лотом 1-26 - 00130694;
за лотом 27 - 21721494.
 
Місцезнаходження, телефон, телефакс:
за лотом 1-26: м. Вiнниця, вул.1 Травня, 2, 21050;
за лотом 27: м. Київ, вул. Лисенка, 6, 01034.
Дата укладання договору
21.02.2013 р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 - 15 700 (п'ятнадцять тисяч сімсот гривень 00 коп.);
- лот 2 - 35 000 (тридцять п’ять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 3 - 161 000 (сто шістдесят одна тисяча 00 коп.);
- лот 4 - 13 100 (тринадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 5 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 6 - 12 900 (дванадцять тисяч дев’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 7 - 30 200 (тридцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 8 - 14 000 (чотирнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 9 - 11 200 (одинадцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 10 - 18 000 (вісімнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 11 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 12 - 20 600 (двадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 13 - 66 200 (шістдесят шість тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 14 - 23 300 (двадцять три тисячі триста гривень 00 коп.);
- лот 15 - 11 100 (одинадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 16 - 11 600 (одинадцять тисяч шістсот гривень 00 коп.);
- лот 17 - 16 000 (шістнадцять тисяч гривень 00 коп.);
- лот 18 - 11 100 (одинадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 19 - 14 100 (чотирнадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 20 - 13 500 (тринадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 21 - 12 500 (дванадцять тисяч п’ятсот гривень 00 коп.);
- лот 22 - 18 300 (вісімнадцять тисяч триста гривень 00 коп.);
- лот 23 - 23 700 (двадцять три тисячі сімсот гривень 00 коп.);
- лот 24 - 17 100 (сімнадцять тисяч сто гривень 00 коп.);
- лот 25 - 13 400 (тринадцять тисяч чотириста гривень 00 коп.);
- лот 26 - 12 200 (дванадцять тисяч двісті гривень 00 коп.);
- лот 27 - 24 500 грн. (двадцять чотири тисячі гривень 00 коп.).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
- 1,14732 грн.
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
11.02.2013, № 056662, ВДЗ № 12 (755)
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
08.02.2013р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 – 53.10.1, у тому числі:
- лот 1 - послуги з пересилання письмової кореспонденції із використанням маркувальної машини;
 - лот 2 - поштові послуги інші (поштові послуги з пересилання листів, посилок, газет, періодичних видань, поштових карток, бандеролей).
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги поштові у межах зобов'язання щодо надання універсальних послуг (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 – 53.10.1, у тому числі:
- лот 1 - послуги з пересилання письмової кореспонденції із використанням маркувальної машини;
 - лот 2 - поштові послуги інші (поштові послуги з пересилання листів, посилок, газет, періодичних видань, поштових карток, бандеролей).
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта.
Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
Ціна пропозиції з ПДВ
- лот 1 – 1000 000 грн. (один мільйон гривень 00 коп.);
- лот 2 – 40 000 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.).
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»: «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі: закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта.
Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. /0432/ 67-00-01, 67-00-03, 67-00-04.
Дата укладання договору
11.03.2013р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
- лот 1 – 1000 000 грн. (один мільйон гривень 00 коп.);
- лот 2 – 40 000 грн. (сорок тисяч гривень 00 коп.).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
№072508, ВДЗ №16 (759) від 25.02.2013р.
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
08.02.2013р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Послуги з передавання даних і повідомлень (послуги стаціонарного телефонного зв’язку) (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 - 61.10.1. Послуги щодо передавання даних і повідомлень)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з передавання даних і повідомлень (послуги стаціонарного телефонного зв’язку) (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 - 61.10.1. Послуги щодо передавання даних і повідомлень).
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» в особі Вінницької філії Публічного акціонерного товариства «Укртелеком».
Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 01182204.
 Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 8, 21050, тел.: (0432)-61-16-32.
Ціна пропозиції з ПДВ
202300 (двісті дві тисячі триста гривень 00 коп.) з ПДВ
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»: «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі: закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
Публічне акціонерне товариство «Укртелеком» в особі Вінницької філії Публічного акціонерного товариства «Укртелеком».
Ідентифікаційний код/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 01182204.
 Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 8, 21050, тел.: (0432)-61-16-32.
Дата укладання договору
12.03.2013р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
202300 (двісті дві тисячі триста гривень 00 коп.) з ПДВ
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
 
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
№072397, ВДЗ №16 (759) від 25.02.2013р.
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
 
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
25.01.2013р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
 Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
1. Приватне підприємство «АРДС».
2. Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Індагро Груп».
3. Приватне підприємство «Торговий дім «Едельвейс і К».
4. Приватне підприємство «Вінсервіс».
5. Приватне підприємство «Прінт Плюс».
 
Ідентифікаційний   код:
1. ЄДРПОУ: 34918436.
2. ЄДРПОУ:34528410.
3. ЄДРПОУ:36474294.
4. ЄДРПОУ: 2837906635.
5. ЄДРПОУ:31189726.
 
Місцезнаходження:
1. Вінницька область, м. Бар, вул. Пролетарська, 11/4, 23000.
2. Юридична адреса: м. Київ, вул. Патріса Лумумби, 4/6, корп.. А, кімн. 617, 01042.
Фактична адреса: м. Київ, пр.-т. Червонозоряний, 42, оф. 505, 03037.
3. Юридична адреса: м. Вінниця, вул. Піонерська, буд. 26, 21000.
Фізична адреса: м. Вінниця, вул. 600-річчя, 17, 21000.
4. м. Вінниця, вул. Стахурського, буд. 4, оф. 8, 21027.
5. м. Вінниця, вул. Порика, 7, 21021.       
Ціна пропозиції з ПДВ
1. Приватне підприємство «АРДС» – 10663,00 грн. (десять тисяч шістсот шістдесят три гривні 00 коп.).
2. Товариство з обмеженою відповідальністю (ТОВ) «Індагро Груп» – 42816,84 грн. (сорок дві тисячі вісімсот шістнадцять гривень 84 коп.).
3. Приватне підприємство «Торговий дім «Едельвейс і К» – 11488, 00 грн. (одинадцять тисяч чотириста вісімдесят вісім гривень 00 коп.).
4. Приватне підприємство «Вінсервіс» 13530,00 грн. (тринадцять тисяч п’ятсот тридцять гривень 00 коп.).
5. Приватне підприємство «Прінт Плюс» 10558,00 грн. (десять тисяч п’ятсот п’ятдесят вісім гривень 00 коп.).
 
Відповідність пропозиції вимогам замовника
1. Пропозиція приватного підприємства «Вінсервіс» не містить у своєму складі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі (з урахуванням Додатку № 1 ДКТ) – пункт 2 розділу 2 ДКТ. Крім того, реєстр документів, що повинен бути у складі пропозиції конкурсних торгів, був наданий окремо, тобто не в складі пропозиції конкурсних торгів. Відповідно до розділу III Документації конкурсних торгів пропозиція конкурсних торгів подається у письмовій формі за підписом уповноваженої посадової особи учасника, прошита, пронумерована та скріплена печаткою у запечатаному конверті.
2. Пропозиція приватного підприємства «Прінт Плюс» не містить у своєму складі інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, в тому числі відповідну технічну специфікацію та опис предмета закупівлі (з урахуванням Додатку № 1 ДКТ) – пункт 2 розділу 2 ДКТ. Також відсутній стислий опис технічних можливостей учасника – пункт 2 Додатку 2 ДКТ.
Керуючись пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», відхилено пропозиції конкурсних торгів приватних підприємств «Вінсервіс» та «Прінт Плюс» як таких, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.
Інформація про відхилення оприлюдено на веб-порталі Міністерства економічного розвитку та торгівлі України, номер файлу: 13022WB045964_ів.doc  
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування: Приватне підприємство «АРДС».
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Вінницька область, м. Бар, вул. Пролетарська, 11/4, 23000, (0432)438046
Дата укладання договору
10 квітня 2013 року
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
Відповідно до акцептованої пропозиції переможця торгів вартість послуг становить 10663,00 грн. (десять тисяч шістсот шістдесят три гривні 00 коп.) з ПДВ. Загальна вартість Послуги становить 360 000 грн. (триста шістдесят тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. Сума, що становить загальну вартість цього Договору передбачена Річним планом закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області на 2013 рік за КЕКВ 2240.
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
Ціна згідно розрахунку послуги
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
25.03.2013р., №099151, ВДЗ №24 (767).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
Торги відбулися
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
01.04.2013р.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп'ютерної техніки, інші, н. в. і. у. (ДК 016:2010–62.09.2
Конкретне найменування предмета закупівлі
Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області
 
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
 Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
1. Державне підприємство «Інформаційні судові системи».
2. Приватне акціонерне товариство «Енергетичний холдинг».
 
 Ідентифікаційний   код:
1. ЄДРПОУ: 34614292.
2. ЄДРПОУ: 30489263.
 
Місцезнаходження:
1. м. Київ, вул. Червоноармійська, 55-г, 03680.
2. м. Київ, вул. Дарвіна, 6-А, 01004.
Ціна пропозиції з ПДВ
1. Державне підприємство «Інформаційні судові системи» – 381 837,60 грн.                  
2. Приватне акціонерне товариство «Енергетичний холдинг» – 439 178,40 грн.                
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Пропозиції конкурсних торгів учасників відповідають вимогам замовника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування:
Державне підприємство «Інформаційні судові системи».
Ідентифікаційний   код: 34614292.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: м. Київ, вул. Червоноармійська,55-г, 03680, (044)-207-35-57
Дата укладання договору
13.06.2013р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
381837,60 (триста вісімдесят одна тисяча вісімсот тридцять сім гривень шістдесят копійок)
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
Ціна згідно розрахунку послуги
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
23.05.2013р.. №129461, ВДЗ №40 (783)
 
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
Торги відбулися
 
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
07.05.2013.
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Послуги щодо видавання друкованої продукції, інші (за державним класифікатором продукції та послуг ДК 016:2010 – 58.19.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
Поштові марки
Вид процедури закупівлі
В одного учасника
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
 Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта.
 Ідентифікаційний код/: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. (0432) 67-00-01, 67-00-03.
Ціна пропозиції з ПДВ
 1800000 грн. (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 коп.)
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Відповідно до Закону України «Про особливості здійснення закупівель в окремих сферах господарської діяльності»: «замовник не встановлює кваліфікаційні критерії та не визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям у разі: закупівлі нафти, нафтопродуктів сирих, електричної енергії, послуг з її передачі та розподілу, централізованого постачання теплової енергії, послуг поштового зв’язку, поштових марок та маркованих конвертів, телекомунікаційних послуг, у тому числі з трансляції радіо- та телесигналів, послуг з централізованого водопостачання та водовідведення, послуг з перевезення залізничним транспортом загального користування».
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
Найменування/прізвище, ім'я, по батькові: Українське державне підприємство поштового зв’язку «Укрпошта» в особі Вінницької дирекції Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта.
 Ідентифікаційний код: 20116650.
Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 59, 21100, тел. (0432) 67-00-01, 67-00-03.
Дата укладання договору
10.06.2013р.
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
1800000 грн. (один мільйон вісімсот тисяч гривень 00 коп.).
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
0,30 грн., 0,40 грн., 0,50 грн., 0,70 грн., 2,50 грн., 2,00 грн., 8,00 грн.
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
30.05.2013р., №132804, ВДЗ №42 (785).
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
Торги відбулися
 
 
 
Інформація про проведення процедури закупівлі відповідно до річного плану закупівель
Відповідальна особа за проведення торгів
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дата початку процедури закупівлі
 
Найменування предмета закупівлі згідно ДК 016:2010
Вироби канцелярські, паперові (ДК 016:2010–17.23.1)
Конкретне найменування предмета закупівлі
- лот 1: папір у пачках;
- лот 2: конверт поштовий;
- лот 3 бланкова продукція;
- лот 4 папки картонні для паперів на зав’язках, швидкозшивачі картонні.
Вид процедури закупівлі
Відкриті торги
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
 Найменування:
1. Товариство з обмеженою відповідальністю «Самекс Експрес».
2. ПП «Торговий дім «Едельвейс і К».
3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Вінпап».
4. Підприємство «Благодар» Всеукраїнської організації інвалідів» «Союз організацій інвалідів України».
5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Поліграф Ленд».
6. Товариство з обмеженою відповідальністю «НВП Поліграфсервіс».
7. Товариство з обмеженою відповідальністю Торговельно-виробнича Група «Куніца».
8. Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір».
9. Товариство з обмеженою відповідальністю «Імекс ЛТД».
10. Товариство з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп».
 
6.3. Ідентифікаційний   код:
1. ЄДРПОУ: 345390087;
2. ЄДРПОУ: 36474294;
3. ЄДРПОУ: 37028833;
4. ЄДРПОУ: 35635441;
5. ЄДРПОУ: 35353858;
6. ЄДРПОУ: 31212121;
7. ЄДРПОУ: 19143995;
8. ЄДРПОУ: 25394112;
9. ЄДРПОУ: 13768524;
10. ЄДРПОУ: 34528410;
 
6.4. Місцезнаходження:
1. м. Київ, вул. Дніпровська Набережна, 1-а, оф. 145, 02152;
2. м. Вінниця, вул. 600 річчя, 17, 021021;
3. м. Вінниця, вул. Фрунзе, 4, 21007;
4. м. Київ, вул. Сім’ї Сосніних, 3 оф., 534, 03148;
5. м. Луцьк, вул. Привокзальна, 9/33;
6. м. Київ, вул. Ю. Коцюбинського, буд. 4, к. 25, 04053;
7. м. Дніпропетровськ, пр. К. Маркса, 93, 49000;
8. м. Київ, вул. Куренівська, 2б, 04073;
9. м. Кіровоград, вул. Декабристів, 29, 25006;
10. Місцезнаходженя: м. Київ, Патріса Лумумби, 4/6, копр. А, кім. 617, 01042;
Адреса поштова: м. Київ, пр-т Червонозоряний, 42, оф. 505, 03037.
 
Ціна пропозиції з ПДВ
 За номером пропозиції згідно переліку часників, що наведений вище:
1. ЛОТ 1: 285 967,32 грн. з ПДВ;
 
2. ЛОТ 1: 298 937, 76 грн. з ПДВ;
ЛОТ 2: 77 999,82 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 110 783, 46 грн. з ПДВ;
ЛОТ 4: 4 239, 00 грн. з ПДВ;
 
3. ЛОТ 3: 86 649,36 грн. з ПДВ
ЛОТ 4: 4 413,00 грн. з ПДВ;
 
4. ЛОТ 1: 271 761,60 грн. з ПДВ;
ЛОТ 2: 50 999,89 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 83 200 грн. з ПДВ;
 
5. ЛОТ 1: 297 496, 60 грн. з ПДВ;
ЛОТ 2: 62 833, 18 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 98 481, 00 грн. з ПДВ;
ЛОТ 4: 4 894, 20 грн. з ПДВ;
 
6. ЛОТ 2: 49 499, 88 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 117 714,06 грн. з ПДВ;
ЛОТ 4: 6 082,20 грн. з ПДВ;
 
7. ЛОТ 3: 78 011,56 грн. з ПДВ;
8. ЛОТ 1: 275 467,44 грн. з ПДВ;
ЛОТ 2: 56 999,88 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 84 271,68 грн. з ПДВ;
ЛОТ 4: 3 778,20 грн. з ПДВ;
 
9. ЛОТ 3: 99 768, 35 грн. з ПДВ;
 
10. ЛОТ 1: 280 408,56 грн. з ПДВ;
ЛОТ 2: 54 199,85 грн. з ПДВ;
ЛОТ 3: 109 914,72 грн. з ПДВ.
 
Відповідність пропозиції вимогам замовника
Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Самекс Експрес» не містить у своєму складі інформацію про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
Пропозиція ПП «Торговий дім «Едельвейс і К» за лотами № 1, 2, 3 та 4 не містить у своєму складі інформацію про відповідність товару стандартним нормам, а також за лотом № 3 відсутній сертифікат якості (Додаток 2 ДКТ). Крім того, зразки товару не ідентифіковані учасником.
 
Пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «Вінпап» за лотом № 3 не містить у своєму складі інформацію про відповідність товару стандартним   нормам, за лотом № 4 відсутній сертифікат якості. Крім того, відсутня письмова довідка у довільній формі із зазначенням досвіду роботи на ринку (Додаток 2 ДКТ).
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Поліграф Ленд» за:
- лотом № 1 відсутня інформація про відповідність товару санітарним нормам та відсутній сертифікат якості;
- лотом № 2 відсутня інформація про відповідність товару санітарним та стандартним нормам та відсутній сертифікат якості;
- лотом № 3 відсутня інформація про відповідність товару санітарним нормам та відсутній сертифікат якості
 - за том № 4 відсутня інформація про відповідність товару санітарним та стандартним нормам, а також відсутній сертифікат якості.
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «НВП Поліграфсервіс» за лотами 2, 3 та 4 відсутня інформація про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю Торговельно-виробнича Група «Куніца» за лотом № 3 відсутня інформація про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Український папір» за лотами 1, 2, 3 та 4 відсутня інформація про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Імекс ЛТД» за лотом № 3 відсутня інформація про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
В пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «Індагро Груп» за лотами 1, 2 та 3 відсутня інформація про відповідність товару стандартним нормам (Додаток 2 ДКТ).
 
 
Враховуючи вищевикладене, 02 липня 2013 року комітет з конкурсних торгів керуючись пунктом 3 частини 1 статті 29 Закону України «Про здійснення державних закупівель», прийняв рішення відхилити пропозиції конкурсних торгів нижченаведених учасників, як таких, що не відповідають умовам документації конкурсних торгів.
Найменування (ПІБ) учасника процедури закупівлі з яким укладено договір про закупівлю, код ЄДРПОУ або ідентифікаційний номер, -місце знаходження (юридична та фактична адреси), ПІБ уповноваженої особи учасника, тел., факс, адреса e-mail, адреса веб-сайту
У зв’язку з відміною торгів договори не укладено.
Дата укладання договору
-
Ціна договору про закупівлю з ПДВ
-
Ціна за одиницю предмета закупівлі, послугу та роботу (з ПДВ)
-
Дата оприлюднення номер Вісника державних закупівель, номер повідомлення про акцепт пропозиції
-
Інформація про підстави прийняття рішення комітету про відміну торгів, або визнання такими, що не відбулися
Враховуючи відхилення вищезазначених пропозицій,  до оцінки по кожному лоту була допущена лише одна пропозиція конкурсних торгів підприємства «Благодар» Всеукраїнської організації інвалідів» «Союз організацій інвалідів України». Відповідно до статті 30 ЗУ «Про здійснення державних закупівель» замовник відміняє торги у разі якщо до оцінки допущено пропозиції менше ніж двох учасників. Таким чином, керуючись 30 статтею ЗУ «Про здійснення державних закупівель» відмінено конкурсні торги на закупівлю приладдя канцелярського паперового.
 
Заступник начальника ТУ ДСА України в Вінницькій області 
Голова комітету з конкурсних торгів                                 ____________________ О.С. Кислиця
 
 
 
Секретар комітету з конкурсних торгів     _____________ О.Б. Сташенко