flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016-2010 – 26.20.1. (ДК 021:2015 - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя)

Умови тендера

Відкрито: 09 червня 2016

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

 

1. Замовник (генеральний замовник).

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.

Р. Скалецького, 17, 21018.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35221129000401; 35214073000401.

1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів) м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 2732000,00 грн. (два мільйони сімсот тридцять дві тисячі грн. 00 коп.) у тому числі:

Лот 1 «Комп’ютер у складі» 2067000,00 (два мільйони шістдесят сім тисяч гривень 00 копійок).

Лот 2 «Серверне обладнання» 611000,00 (шістсот одинадцять тисяч гривень 00 копійок).

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» 45000,00 (сорок п'ять тисяч гривень 00 копійок).

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)» 9000,00 (дев'ять тисяч гривень 00 копійок.).

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016-2010 – 26.20.1. (ДК 021:2015  - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя):

Лот 1 «Комп’ютер у складі» 

Лот 2 «Серверне обладнання»

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)»

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»  - 159 одиниць

Лот 2 «Серверне обладнання» - 5 одиниць

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» - 12 одиниць

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)» -1 одиниця

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

5. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): не вимагається.

6.1. Розмір.-

6.2. Вид.-

6.3. Умови надання.-

7. Подання пропозицій конкурсних торгів.

7.1. Місце: м. Вінниця, вул.  Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

7.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 13 липня 2016 року,

8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

8.2. Дата: 13 липня 2016 року.

8.3. Час: 14 год. 30 хв.

9. Інформація про рамкову угоду.

9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.

9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.

10. Додаткова інформація: для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за номером телефону: (0432) 52-46-67.

 

 

Голова комітету з конкурсних торгів         _______________                О. С. Кислиця


ПОВІДОМЛЕННЯ 
про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник (генеральний замовник).

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі: Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016-2010 – 26.20.1. (ДК 021:2015  - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя):

Лот 1 «Комп’ютер у складі» 

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»

2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»  - 159 одиниць

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» - 12 одиниць

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

3. Процедура закупівлі. відкриті торги:

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №130725, "ВДЗ" №109(09.06.2016) від 09.06.2016.

5. Учасник-переможець (учасники-переможці).

5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

Лот 1 «Комп’ютер у складі» - Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Укрспецпоставка».

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» - Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К».

5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Укрспецпоставка» - 23101784.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 37658125.

5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Укрспецпоставка» - м. Вінниця, вул. Київська, 14, 67-14-90.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - м. Харків, пр. Гагаріна, 1,

057-728-28-88

6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі):

Лот 1 «Комп’ютер у складі»  - 1611942,00 грн.

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» - 36000,00 грн.

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 19.07.2016 р.

8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода): до 17.08.2016 р.

 

Голова комітету з конкурсних торгів         _______________    О. С. Кислиця

 

Результати тендера

Закрито: 03 серпня 2016

ОГОЛОШЕННЯ 
про результати проведення торгів

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України

3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016-2010 – 26.20.1 Машини обчислювальні, частини та приладдя до них:

Лот 1 «Комп’ютер у складі».

Лот 2 «Серверне обладнання».

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»  - 28 комплектів.

Лот 2 «Серверне обладнання» - 1 комплект.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2015р.

5. Інформування про процедуру закупівлі.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.court.gov.ua

5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №222988, "ВДЗ" №370(03.11.2015) від 03.11.2015.

5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

6. Результат проведення процедури закупівлі.

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів.

6.2. Дата укладення договору про закупівлю.

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

дата прийняття рішення: 01.12.2015.

підстава: п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме «подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів».

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю.

8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

9. Інформація про переможця торгів.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові.

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу.

10. Інформація про рамкову угоду.-

10.1. Дата та номер рамкової угоди.-

10.2. Учасники рамкової угоди.-

10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.-

 

 

Голова комітету

з конкурсних торгів                                                           Олег КИСЛИЦЯ


ЗВІТ 
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації 
№ б/н від 05.08.2016 року

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.

2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

2.1. Найменування:-

2.2. Код за ЄДРПОУ:-

2.3. Місцезнаходження:-

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів:-

3. Предмет закупівлі:

3.1. Найменування предмета закупівлі: : Машини обчислювальні, частини та приладдя до них ДК 016-2010 – 26.20.1. (ДК 021:2015  - 30200000-1 - Комп’ютерне обладнання та приладдя):

Лот 1 «Комп’ютер у складі» 

Лот 2 «Серверне обладнання»

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)»

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»  - 159 одиниць

Лот 2 «Серверне обладнання» - 5 одиниць

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» - 12 одиниць

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)» -1 одиниця

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2016 р.

4. Процедура закупівлі: відкриті торги.

5. Інформування про процедуру закупівлі:

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю: www.court.gov.ua.

5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №130725, "ВДЗ" №109(09.06.2016) від 09.06.2016.

5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №148104, "ВДЗ" №136(20.07.2016) від 20.07.2016.

5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
№148102, "ВДЗ" №136(20.07.2016) від 20.07.2016; №155172, "ВДЗ" №146(03.08.2016) від 03.08.2016

5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю.

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 7 (сім)

6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК»

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ»

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС»

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К»

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК»

7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка»

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» - 20009888.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 37316320.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС» - 37500822.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 37658125.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго» - 38501167

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 36150592

7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» - 23101784

6.4. Місцезнаходження/місце проживання.

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» м. Київ, вул. Прорізна, 8.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» м. Київ, вул. Круглоуніверситетська, 14.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС» м. Київ, вул. Новаторів, 22-А, кв. 202.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» м. Харків, пр. Гагаріна, 1.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго» Львівська область, Золочівський район, с. Плугів, вул. Тернопільська, 17.

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» м. Вінниця, просп. Юності, 14А, офіс 204.

7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» м. Вінниця, вул. Київська, 14.

7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): до 13.07.2016 р.      10 год. 00 хв.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 13.07.2016 р.           14 год. 30 хв.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»: 6 (шість) пропозицій.

Лот 2 «Серверне обладнання»: 6 (шість) пропозицій

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)» 4 (чотири) пропозиції

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)» 5 (п’ять) пропозицій

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів).

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» - 1529262,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 2003400,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС» - 1700982,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 2019141,00 грн.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 1627524,00 грн.

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» - 1611942,00 грн.

Лот 2 «Серверне обладнання»:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» - 551880,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» 650000,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС» - 604740,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 645000,00 грн.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго» - 696030,00 грн.

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» 611580,00 грн.

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» - 37368,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 38400,48 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 36000,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 45936,00 грн.

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)»

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» - 8100,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 12000,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 11499,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 35160,00 грн.

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» - 36500,00 грн.

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК».

Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК» не містить у складі пропозиції конкурсних торгів копії установчих документів відповідно до п. 4 Додатку № 2 документації конкурсних торгів та відсутня довідка з обслуговуючого банку (банків) про відсутність простроченої заборгованості за кредитами, видану не раніше ніж за 14 днів відносно дати розкриття пропозиції конкурсних торгів відповідно до п. 14 Додатку № 2 документації конкурсних торгів. Натомість надано довідку, видану 23 червня 2016 року, що перевищує термін встановлений документацією з конкурсних торгів.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС».

Пропозиція Товариства з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС» не відповідає вимогам замовника, зазначеним у документації конкурсних торгів, оскільки у пропозиції конкурсних торгів відсутня копія паспорту  фізичної особи/керівника учасника, що має бути завірена підписом керівника учасника/або фізичною особою відповідно до п. 6 Додатку № 2 документації конкурсних торгів.

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 2003400,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 2019141,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 1627524,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» - 1611942,00 грн.

Лот 2 «Серверне обладнання»:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» 650000,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 645000,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго» - 696030,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» 611580,00 грн.

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 38400,48 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 36000,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 45936,00 грн.

Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)»

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ» - 12000,00 грн.

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 11499,00 грн.

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК» - 35160,00 грн.

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка» - 36500,00 грн.

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 19.07.2016 р.

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка».

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»:

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К».

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Укрспецпоставка» - 23101784.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - 37658125.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс:

Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство «Укрспецпоставка» - м. Вінниця, вул. Київська, 14, 67-14-90.

Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К» - м. Харків, пр. Гагаріна, 1, 057-728-28-88.

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:

Лот 1 «Комп’ютер у складі»: 02.08.2016 р; 1611942,00 грн.

Лот 3 «Багатофункціональний пристрій (лазерний)»: 02.08.2016 р; 36000,00 грн.

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися:

12.1. Дата прийняття рішення: за двома лотами: Лот 2 «Серверне обладнання», Лот 4 «Копіювальний апарат (лазерний)»; дата прийняття рішення: 18.07.2016 р.

12.2. Підстави: п. 1 ч. 2 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме у зв’язку із тим що, ціна найбільш вигідної пропозиції конкурсних торгів перевищує суму, передбачену замовником на фінансування закупівлі.

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.

13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ»

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К»

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК»

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка»

13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК»

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС»

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону:

1. Товариство з обмеженою відповідальністю фірма «ВАЛТЕК»

2. Товариство з обмеженою відповідальністю «КОМПАНІЯ КИТ»

3. Товариство з обмеженою відповідальністю «ІВК СЕРВІС»

4. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬТАІР І К»

5. Товариство з обмеженою відповідальністю «Інзарго»

6. Товариство з обмеженою відповідальністю «АЛЬФАМЕТРІК»

7. Товариство з обмеженою відповідальністю «Підприємство»Укрспецпоставка»

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені

статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: -

14. Інформація про укладену рамкову угоду:-

14.1. Дата та номер рамкової угоди:-

14.2. Учасники рамкової угоди:-

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:-

14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді:-

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником:-

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників):-

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління

Кислиця Олег Семенович

Заступник голови комітету з конкурсних торгів - начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер Ліщишина Валентина Михайлівна

- завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів та судової статистики

Колодько Ніна Станіславівна

- завідувач сектору по роботі з персоналом

Рудик Олег Іванович

- завідувач сектору з питань управління об'єктами державного майна

Ліфвірова Олена Григорівна

- завідувач юридичного сектору

Чернецький Руслан Віталійович 

- головний спеціаліст відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Дем’яник Валерій Анатолійович

- головний спеціаліст сектору з питань управління об'єктами державного майна

Черняк Наталія Миколаївна

- провідний спеціаліст юридичного сектору

Сидоренко Олександр Олександрович

 

 

Голова комітету

з конкурсних торгів                     ______________          Олег КИСЛИЦЯ