flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Папір офісний А4 у пачках

Умови тендера

Відкрито: 02 липня 2016

ОГОЛОШЕННЯ 
про проведення відкритих торгів

 

1. Замовник (генеральний замовник).

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника (генерального замовника): 35221129000401.

1.5. Посадові особи замовника (генерального замовника), уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 700600,00 грн. (сімсот тисяч шістсот грн. 00 коп.).

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником (генеральним замовником) додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 17.12.1 Папір газетний, папір ручного виготовляння та інший некрейдований папір, або картон для графічних цілей (22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей) Папір офісний А4 у пачках.

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 пачок.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

5. Місце отримання документації конкурсних торгів: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

6. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник (генеральний замовник) вимагає його надати): не вимагається.

6.1. Розмір.-

6.2. Вид.-

6.3. Умови надання.-

7. Подання пропозицій конкурсних торгів.

7.1. Місце: м. Вінниця, вул.  Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

7.2. Строк: до 10 год. 00 хв. 02 серпня 2016 року.

8. Розкриття пропозицій конкурсних торгів.

8.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.

8.2. Дата: 02 серпня 2016 року.

8.3. Час: 14 год. 30 хв.

9. Інформація про рамкову угоду.

9.1. Строк, на який укладається рамкова угода.

9.2. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду.

10. Додаткова інформація. для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за номером телефону: (0432) 52-46-67.

 

Голова комітету з конкурсних торгів         _______________               О. С. Кислиця


ПОВІДОМЛЕННЯ 
про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі

 

 

1. Замовник (генеральний замовник).

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.

Р. Скалецького, 17, 21018.

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 17.12.1 Папір газетний, папір ручного виготовляння та інший некрейдований папір, або картон для графічних цілей (22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей) Папір офісний А4 у пачках.

2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 пачок.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

3. Процедура закупівлі: відкриті торги:

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №140533, "ВДЗ" №123(02.07.2016) від 02.07.2016.

5. Учасник-переможець (учасники-переможці).

5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір»

5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 25394112.

5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: м. Київ, вул. Куренівська, 2б, 044-494-35-12.

6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 613800,00 грн. (шістсот тринадцять тисяч вісімсот грн. 00 коп.).

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 16.08.2016 р.

8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода): до 16.09.2016 р.

 

Заступник голови комітету з конкурсних торгів         _______________    В.М. Ліщишина

 

Результати тендера

Закрито: 31 серпня 2016

ОГОЛОШЕННЯ 
про результати проведення торгів

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України

3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

4. Інформація про предмет закупівлі.

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010 – 17.12.1 Папір газетний, папір ручного виготовляння та інший некрейдований папір, або картон для графічних цілей (22990000-6 Газетний папір, папір ручного виготовлення та інший некрейдований папір або картон для графічних цілей) Папір офісний А4 у пачках.

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 10000 пачок.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою замовника.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2016 р.

5. Інформування про процедуру закупівлі.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація замовника про закупівлю (у разі такого розміщення): www.court.gov.ua

5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель №140533, "ВДЗ" №123(02.07.2016) від 02.07.2016.

5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів:

№158709, "ВДЗ" №157(18.08.2016) від 18.08.2016.

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -

6. Результат проведення процедури закупівлі.

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 16.08.2016

6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 30.08.2016

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

дата прийняття рішення:

підстава:

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 613800,00 грн.

8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): 61,38 грн.

9. Інформація про переможця торгів.

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Товариство з обмеженою відповідальністю «Український папір».

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 25394112.

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу: м. Київ, вул. Куренівська, буд. 2-Б, тел. 0444943512

10. Інформація про рамкову угоду.-

10.1. Дата та номер рамкової угоди.-

10.2. Учасники рамкової угоди.-

10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду.-

 

Голова комітету

з конкурсних торгів                                                                                  Олег КИСЛИЦЯ


ЗВІТ 
про виконання договору

02.12.2014

 

1. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 11.08.2014 р., № 153741.

2. Договір про закупівлю:

2.1. Номер договору: № 364-14

2.2. Дата укладення договору: 06.10.2014

2.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 455040,00(чотириста п’ятдесят п’ять тисяч сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.

3. Замовник.

3.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

3.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152

3.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька обл., м.Вінниця ., вул. Р. Скалецького, 17., 21018.

4. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

4.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «Бі Ту Бі Експрес».

4.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 37590041

4.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Україна, Київська обл., м. Київ, вул. Червоноткацька, 71, тел. 044-59-70-440.

5. Предмет закупівлі.

5.1. Найменування: вироби канцелярські, паперові (016:2010 – 17.23.1) папір у пачках

5.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг за договором: 12000 пачок.

5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Вінниця, вул. Р.Скалецького, 17.

5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг за договором: протягом 10 календарних днів з дати підписання договору, за умови наявності фінансування замовника на зазначені цілі.

6. Строк дії договору: 31.12.2014.

7. Сума оплати за договором: 455040,00 (чотириста п’ятдесят п’ять тисяч сорок грн. 00 коп.) з ПДВ.

 

 

В.о. голови комітету з конкурсних торгів,

начальник відділу планово-фінансової

діяльності, бухгалтерського обліку

та звітності – головний бухгалтер                                                         В.М.ЛІЩИШИНА