flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Послуги з супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області

Умови тендера

Відкрито: 18 квітня 2016

ІНФОРМАЦІЯ 
про застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17,  21018.

1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35221129000401.

1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.

2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ.

3. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю: www.court.gov.ua

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у. (ДК 021:2015 – 72200000-7 послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області).

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг:

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресами місцевих загальних судів Вінницької області.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року

5. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові, місцезнаходження та контактні телефони учасника (учасників), з яким (якими) проведено переговори: Державне підприємство «Інформаційні судові системи», 04050, м. Київ, вул. М. Пимоненка, 13-Б, (044) 207-35-60.

6. Інформація про ціну пропозиції: 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ.

Ціна за одиницю:

7. Умова застосування переговорної процедури: Відповідно до п. 5 ч.2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням

 

 

Голова комітету з

конкурсних торгів                                                                          Олег КИСЛИЦЯ


 

ОБҐРУНТУВАННЯ

застосування переговорної процедури закупівлі

1. Замовник:

1.1. Найменування. Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження. Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17,  21018.

1.4. Посадова особа замовника, відповідальний за проведення закупівлі (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.

1.5. Дата прийняття комітетом з конкурсних торгів замовника рішення про застосування переговорної процедури закупівлі: 14 квітня 2016 року.

2. Інформація про предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у. (ДК 021:2015 – 72200000-7 послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області).

2.2. Кількість товару, вид робіт та послуг.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: за адресами місцевих загальних судів Вінницької області.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: до 31 грудня 2016 року

3. Інформація про учасника процедури закупівлі:

3.1. Повне найменування юридичної особи або прізвище, ім'я, по батькові фізичної особи: Державне підприємство «Інформаційні судові системи»

3.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34614292.

3.3. Місцезнаходження юридичної особи або місце проживання фізичної особи, телефон, телефакс: 04050, м. Київ, вул. М. Пимоненка, 13-Б, (044) 207-35-60.

4. Умови застосування переговорної процедури закупівлі. відповідно до п. 5 ч.2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

5. Причини та обставини, якими керувався замовник під час застосування переговорної процедури закупівлі.

Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах загальної юрисдикції функціонує автоматизована система документообігу.

На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі - Положення).

Відповідно до абз. 2 п. 1.2.1 зазначеного Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України, що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.

Для функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» впроваджено заходи щодо забезпечення можливості використання автоматизованої системи документообігу суду у місцевих та апеляційних загальних судах, а саме: розроблена комп’ютерна програма «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України).

За результатами відкритих торгів на закупівлю послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області (ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у.) переможцем торгів обрано Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

Зазначена комп’ютерна програма встановлена у всіх місцевих судах загальної юрисдикції, зокрема в місцевих судах Вінницької області.

Відповідно до абз. 5 пункту 1.2.1. Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує:

-                        технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань;

-                        сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи;

Відповідно до пункту 1.4.7. Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи – Державним підприємством «Інформаційні судові системи» на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції.

Протягом останніх років Державним підприємством «Інформаційні судові системи» в місцевих загальних судах Вінницької області здійснюється:

-                 підтримка працездатності локальних обчислювальних мереж (перепроектовується за необхідністю існуюча ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Мbit/сек; налагоджуються мережеві інтерфейси та правила комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі);

-                 супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримується доступ до всесвітньої мережі Інтернет шляхом отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel;

-                 підтримка працездатності маршрутизаторів Cisco 2800 series, комутаторів Cisco Catalyst 2900 series створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ. структури комутаторів за наявності мережевого кластеру;

-                 забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою локальних поштових серверів на базі серверів HP Proliant налаштування та підтримка їх роботи (налаштування та обслуговування ОС FreeBSD (версія від 7.4 та вище); налаштування файерволу (на базі ipfw); налаштування та обслуговування Проксі-серверу (squid 2.7) та аналізатора історії відвідування користувачами веб-ресурсів (sarg); налаштування та обслуговування поштового серверу на базі smtp-серверу postfix, pop3\imap-серверу dovecot, веб-інтерфейс для адміністрування поштового серверу (postfixadmin) та веб-інтерфейс поштового клієнта (roundcube);

-                 підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN);

-                 підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів (3DES/AES). Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності (проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації; забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного

-                 серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет; забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет);

-                 адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних (зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних; захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу; забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень);

-                 послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка; поточне адміністрування мережного обладнання; поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу).

Застосування саме переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше виконаних робіт (наданих послуг).

Також, застосування саме переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше виконаних робіт (наданих послуг).

Враховуючи наведене вище, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання зазначених послуг іншим учасником, крім Державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до підпункту п’ятого частини другої ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», тобто потреби здійснення додаткової закупівлі у того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними послугами, так як заміна попереднього надавача послуг призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

6. Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

- Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014  1197-VII.

- рішення Ради суддів України від 29.02.2008 № 38;

- рішення Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами);

- протокол переговорів;

- копія Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 44023;

- копії консультативних повідомлень № 007-К/16 від 02.03.2016, № 006-К/16 від 02.03.2016 Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України.

 

 

Голова комітету з

конкурсних торгів                                                                         Олег КИСЛИЦЯ


 

ПОВІДОМЛЕННЯ 
про акцепт пропозиції конкурсних торгів, або цінової пропозиції, або пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі

 

1. Замовник (генеральний замовник).

1.1. Найменування: Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

2. Предмет закупівлі:

2.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у. (ДК 021:2015 – 72200000-7 послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області).

2.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 29 місцевих загальних судів Вінницької області.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресами місцевих загальних судів Вінницької області.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року

3. Процедура закупівлі: переговорна процедура закупівлі.

4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №103638, "ВДЗ" №74(18.04.2016) від 18.04.2016.

5. Учасник-переможець (учасники-переможці):

5.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

5.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34614292.

5.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 04050, м. Київ, вул. М. Пимоненка, 13-Б, (044) 207-35-60.

6. Ціна акцептованої пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ

7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції (пропозицій) конкурсних торгів (цінової пропозиції, пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі): 19.04.2016 р.

8. Строк, протягом якого має бути укладений договір про закупівлю (рамкова угода): не раніше ніж через 10 днів з дня оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури  закупівлі до 31.12.2016р.

 

 

В.о. голови комітету з

конкурсних торгів                                                             Валентина ЛІЩИШИНА

 

 

 

Результати тендера

Закрито: 06 травня 2016

ІНФОРМАЦІЯ 
про результати проведення переговорної процедури закупівлі

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.

3. Інформація про предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у. (ДК 021:2015 – 72200000-7 послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області).

3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 29 місцевих загальних судів Вінницької області.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресами місцевих загальних судів Вінницької області.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

4. Інформування про застосування переговорної процедури закупівлі.

4.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщено інформацію про застосування переговорної процедури закупівлі: www.court.gov.ua.

4.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
№103638, "ВДЗ" №74(18.04.2016) від 18.04.2016.

4.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
№103638, "ВДЗ" №74(18.04.2016) від 18.04.2016.

4.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №105363, "ВДЗ" №76(20.04.2016) від 20.04.2016.

5. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 12 квітня 2016 року.

6. Інформація про переможця переговорної процедури закупівлі.

6.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

6.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34614292.

6.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: 04050, м. Київ, вул. М. Пимоненка, 13-Б, (044) 207-35-60.

7. Результат проведення процедури закупівлі.

7.1. Дата акцепту пропозиції: 19.04.2016 р.

7.2. Дата укладення договору про закупівлю: 05.05.2016 р.

7.3. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ

7.4. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):

8. Відміна процедури закупівлі -.

8.1. Дата прийняття рішення -.

8.2. Підстава -.

 

 

Голова комітету з

конкурсних торгів                            ________________                              Олег КИСЛИЦЯ


 


ЗВІТ 
про результати проведення переговорної процедури закупівлі 
№ б/н від 06.05.2016

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.                             Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса): Кислиця Олег Семенович – заступник н
ачальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.

2. Предмет закупівлі.

2.1. Найменування: ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у. (ДК 021:2015 – 72200000-7 послуги з програмування та консультаційні послуги з питань програмного забезпечення). Послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області)

2.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 29 місцевих загальних судів Вінницької області.

2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресами місцевих загальних судів Вінницької області.

2.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31 грудня 2016 року.

3. Інформація про застосування переговорної процедури закупівлі.

3.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалася інформація про застосування переговорної процедури закупівлі: www.court.gov.ua.

3.2. Дата оприлюднення і номер інформації про застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №103638, "ВДЗ" №74(18.04.2016) від 18.04.2016.

3.3. Дата оприлюднення і номер обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №103638, "ВДЗ" №74(18.04.2016) від 18.04.2016.

3.4. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції за результатами застосування переговорної процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: №105363, "ВДЗ" №76(20.04.2016) від 20.04.2016.

3.5. Дата оприлюднення і номер інформації про результати проведення переговорної процедури закупівлі, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель:
№113884, "ВДЗ" №86(06.05.2016) від 06.05.2016.

4. Дата відправлення запрошення до участі в проведенні процедури закупівлі: 12.04.2016 року.

5. Інформація щодо проведення переговорів (дата, час, місце): 14.04.2016 р., 11 год. 00 хв., м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.

6. Кінцева ціна, погоджена в результаті переговорів (з податком на додану вартість): 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ

7. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю.

7.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

7.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 34614292.

7.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: 04050, м. Київ, вул. М. Пимоненка, 13-Б, (044) 207-35-60.

8. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю: 05.05.2016 р., 492957,96 (чотириста дев’яносто дві тисячі дев’ятсот п’ятдесят сім гривень 96 копійок) з ПДВ

9. Дата та причина прийняття рішення про відміну переговорної процедури закупівлі:-

10. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель": Відповідно до статті 16 Закону замовник встановлює кваліфікаційні критерії та визначає перелік документів, що підтверджують подану учасниками або учасниками попередньої кваліфікації інформацію про відповідність їх таким критеріям. Державним підприємством «Інформаційні судові системи» під час проведення переговорів надано підтверджуючу документально інформацію про відповідність  учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 Закону України "Про здійснення державних закупівель".

11. Інша інформація: відповідно до п. 5 ч.2 ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель»: потреба здійснити додаткову закупівлю у того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо зміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Відповідно до ст.15 Закону України «Про судоустрій і статус суддів» у судах загальної юрисдикції функціонує автоматизована система документообігу.

На виконання вимог Закону України «Про судоустрій і статус суддів», положень Кримінального процесуального кодексу України, Цивільного процесуального кодексу України рішенням Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 затверджено Положення про автоматизовану систему документообігу (далі - Положення).

Відповідно до абз. 2 п. 1.2.1 зазначеного Положення (із змінами та доповненнями) автоматизована система – сукупність комп’ютерних програм і відповідних програмно-апаратних комплексів судів та Державної судової адміністрації України, що забезпечує функціонування документообігу суду, обіг інформації між судами різних інстанцій та спеціалізацій, передачу інформації до центральних баз даних залежно від спеціалізації судів, захист від несанкціонованого доступу тощо.

Для функціонування автоматизованої системи документообігу в судах загальної юрисдикції Державним підприємством «Інформаційні судові системи» впроваджено заходи щодо забезпечення можливості використання автоматизованої системи документообігу суду у місцевих та апеляційних загальних судах, а саме: розроблена комп’ютерна програма «Д-3» (свідоцтво про реєстрацію авторського права на твір № 44023 видане 29.05.2012 Державною службою інтелектуальної власності України).

За результатами відкритих торгів на закупівлю послуги з системного супроводу програмного забезпечення документообігу, централізованого адміністрування мереж, інформаційних ресурсів та технічної підтримки місцевих загальних судів Вінницької області (ДК 016:2010–62.09.2 послуги у сфері інформаційних технологій і стосовно комп’ютерної техніки, інших, н. в. і. у.) переможцем торгів обрано Державне підприємство «Інформаційні судові системи».

Зазначена комп’ютерна програма встановлена у всіх місцевих судах загальної юрисдикції, зокрема в місцевих судах Вінницької області.

Відповідно до абз. 5 пункту 1.2.1. Положення адміністратор автоматизованої системи (адміністратор Єдиної судової інформаційної системи – далі ЄСІС) – державне підприємство «Інформаційні судові системи», яке забезпечує:

-                        технічний супровід та здійснює підтримку працездатності автоматизованої системи в цілому згідно з вимогами ЄСІС, виконує інші функції відповідно до розпоряджень ДСА України та взятих на себе договірних зобов'язань;

-                        сервіс обміну обліково-інформаційними картками, електронними документами суду з центральною базою даних автоматизованої системи документообігу суду у відповідності до протоколів обміну, затверджених адміністратором автоматизованої системи;

Відповідно до пункту 1.4.7. Положення Технічний супровід та підтримка працездатності автоматизованої системи здійснюються адміністратором автоматизованої системи – Державним підприємством «Інформаційні судові системи» на підставі укладених договорів з ДСА України та відповідними судами загальної юрисдикції.

Протягом останніх років Державним підприємством «Інформаційні судові системи» в місцевих загальних судах Вінницької області здійснюється:

-                 підтримка працездатності локальних обчислювальних мереж (перепроектовується за необхідністю існуюча ієрархічної кабельної системи, що включає в себе всі необхідні пасивні та активні компоненти для створення середовища передачі інформації за технологією Ethernet з пропускною здатністю 100 Мbit/сек; налагоджуються мережеві інтерфейси та правила комутації пакетів для робочих станцій, серверів та іншого мережевого обладнання з метою здійснення надійного та безпечного обміну інформацією в локальній обчислювальній мережі);

-                 супроводження підключення до всесвітньої мережі Інтернет та підтримується доступ до всесвітньої мережі Інтернет шляхом отримання Замовником доступу до глобальної інформаційної системи з використанням технологій ADSL, Ethernet, Fiber Optic Channel;

-                 підтримка працездатності маршрутизаторів Cisco 2800 series, комутаторів Cisco Catalyst 2900 series створення резервних копій системних налаштувань та відновлення після збоїв, оновлення внутрішнього ПЗ. структури комутаторів за наявності мережевого кластеру;

-                 забезпечення поштовими скриньками працівників судів за допомогою локальних поштових серверів на базі серверів HP Proliant налаштування та підтримка їх роботи (налаштування та обслуговування ОС FreeBSD (версія від 7.4 та вище); налаштування файерволу (на базі ipfw); налаштування та обслуговування Проксі-серверу (squid 2.7) та аналізатора історії відвідування користувачами веб-ресурсів (sarg); налаштування та обслуговування поштового серверу на базі smtp-серверу postfix, pop3\imap-серверу dovecot, веб-інтерфейс для адміністрування поштового серверу (postfixadmin) та веб-інтерфейс поштового клієнта (roundcube);

-                 підтримка працездатності логічної структури обміну даними за допомогою віртуальної приватної захищеної мережі (VPN);

-                 підтримка працездатності єдиної мережі передачі даних абонентів з використанням кодованих віртуальних каналів (3DES/AES). Здійснення моніторингу працездатності та збору статистичних показників активного мережного обладнання за допомогою спеціалізованої системи моніторингу, налаштування та підтримка її працездатності (проведення віддаленої діагностики серверних систем, у разі необхідності оптимізації роботи у відповідності до технічних характеристик для забезпечення надійної та ефективної роботи; забезпечення необхідних технічних заходів для виявленні комп’ютерних вірусів з метою їх ліквідації; забезпечення моніторингу технічної працездатності в суді відповідного

-                 серверного обладнання, комутуючого обладнання локальних обчислювальних мереж, маршрутизаторів та модемів підключених до мережі Інтернет; забезпечення моніторингу використання співробітниками суду доступу до мережі Інтернет);

-                 адміністрування баз даних та забезпечення обміну інформацією між центральної базою даних та локальними базами даних (зберігання та підтримка в актуальному стані баз даних; захист баз даних від знищення, пошкодження або несанкціонованого доступу; забезпечення надсилання судових рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень);

-                 послуги технічної підтримки (консультаційна підтримка; поточне адміністрування мережного обладнання; поточне адміністрування серверного обладнання (контролери домену, поштові сервери, сервер автоматизованої системи документообігу).

Застосування саме переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора ЄСІС після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження ЄСІС, що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в ЄСІС, ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства, що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування ЄСІС, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше виконаних робіт (наданих послуг).

Також, застосування саме переговірної процедури зумовлено тим, що можлива зміна адміністратора системи документообігу суду після застосування процедури відкритих торгів унеможливить супроводження комп’ютерної програми «Д-3», що у свою чергу призведе до призупинення автоматичної відправки рішень до Єдиного державного реєстру судових рішень, збільшиться навантаження на співробітників суду для ведення інформаційно-довідкової роботи у суді, виникне необхідність в конвертації даних, що накопичувалися в автоматизованій системі протягом використання програми документообігу, розробником якої виступає Державне підприємство «Інформаційні судові системи», ускладниться робота з центральною базою даних, яка містить всі документи, що створюються у судовій системи, крім цього використання іншого програмного продукту призведе до зупинки обміну даними між судами загальної юрисдикції та органами досудового слідства та ускладниться інформування сторін судового процесу за допомогою «Електронного суду», що у свою чергу на певний період (до створення відповідних умов) призведе до повної зупинки функціонування документообігу суду, або закупівлі послуг, які не відповідають вимогам взаємозаміни, а також до витрачання значних бюджетних коштів, у тому числі збільшення витрат на повторне виконання раніше виконаних робіт (наданих послуг).

Враховуючи наведене вище, існують всі об’єктивні фактори, що свідчать про неможливість надання зазначених послуг іншим учасником, крім Державного підприємства «Інформаційні судові системи», та про наявність підстав для застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до підпункту п’ятого частини другої ст. 39 Закону України «Про здійснення державних закупівель», тобто потреби здійснення додаткової закупівлі у того самого постачальника з метою забезпечення сумісності з наявними послугами, так як заміна попереднього надавача послуг призведе до несумісності та виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням.

Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі.

- Закон України «Про здійснення державних закупівель» від 10.04.2014  1197-VII.

- рішення Ради суддів України від 29.02.2008 № 38;

- рішення Ради суддів України від 26.11.2010 № 30 (із змінами);

- протокол переговорів;

- копія Свідоцтва про реєстрацію авторського права на твір № 44023;

- копії консультативних повідомлень № 007-К/16 від 02.03.2016, № 006-К/16 від 02.03.2016 Науково-дослідного центру судової експертизи з питань інтелектуальної власності Міністерства юстиції України.

12. Склад комітету з конкурсних торгів:

Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління

Кислиця Олег Семенович

- заступник голови комітету з конкурсних торгів – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер

Ліщишина Валентина Михайлівна

- заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Дем’яник Валерій Анатолійович

- завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій

Колодько Ніна Станіславівна

- завідувач сектору кадрової роботи

Рудик Олег Іванович

- завідувач сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників

Ліфвірова Олена Григорівна

- завідувач юридичного сектору

Чернецький Руслан Віталійович

- головний спеціаліст сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників

Черняк Наталя Миколаївна

- провідний спеціаліст юридичного сектору

Сидоренко Олександр Олександрович

 

 

Голова комітету з

конкурсних торгів                                        ______________                   Олег КИСЛИЦЯ