flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Закупівля CD-R дисків

Умови тендера

Відкрито: 24 жовтня 2014

 

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.
Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника:35220101000401, в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail):
Голова комітету з конкурсних торгів, заступник начальника управління Кислиця Олег Семенович (0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.
Секретар комітету з конкурсних торгів, головний спеціаліст юридичного сектору Сидоренко Олександр Олександрович(0432) 52-46-67, inbox@vn.court.gov.ua.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ  26255795.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі (з ПДВ): (не для друку, не для оприлюднення).
2.3. Очікувана ціна одиниці товару (з ПДВ): (не для друку, не для оприлюднення).
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua
5. Інформація про предмет закупівлі: диски CD-R в упаковці
5.1. Найменування предмета закупівлі:
ДК 016:2010 - 26.80.1 Носії інформації магнітні й оптичні.
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 88000 штук.
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2014р.
6. Місце   отримання документації конкурсних торгів:  м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати: -
7.1. Розмір:-
7.2. Вид:-
7.3. Умови надання:-
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій
області, 21018.
8.2. Строк: 20.11.2014, до 10год. 00 хв.
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
9.2. Дата: 20.11.2014.
9.3. Час: 14 год. 30 хв.
10. Додаткова інформація: для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за номером телефону: (0432) 52-46-67.
 
 
Голова комітету з
конкурсних торгів,      
заступник начальника управління                                      О.С. Кислиця

 

Результати тендера

Закрито: 28 листопада 2014

ОГОЛОШЕННЯ            

     про результати проведення торгів

             

1. Замовник:

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.

Р.Скалецького, 17, 21018.

2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.

3. Процедура закупівлі: відкриті торги.

4. Інформація про предмет закупівлі:

4.1. Найменування предмета закупівлі: диски CD-R в упаковці (ДК 016:2010 - 26.80.1 Носії інформації магнітні й оптичні).

4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт  чи надання послуг: 88000 штук.

4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2014 року.

5. Інформування про процедуру закупівлі:  

5.1. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі розміщення): www.court.gov.ua.

5.2. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури   закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань державних закупівель: 24.10.2014, №181471, ВДЗ № 114.

5.3. Дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів: -

5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель.

6. Результат проведення процедури закупівлі:

6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів:

6.2. Дата укладення договору про закупівлю:

6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:

6.3.1. Дата прийняття рішення: 20 листопада 2014 року.

6.3.2. Причина: п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме «подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів».

7. Сума, визначена в договорі про закупівлю:

8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).

9. Інформація про переможця торгів:

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по-батькові:

9.2. Код зо ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків:

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) та номер телефону, телефаксу:

10. Інформація про рамкову угоду:

10.1. Дата та номер рамкової угоди:

10.2. Учасники рамкової угоди:

10.3. Строк, на який укладено рамкову угоду:

 

Заступник начальника

Голова комітету з конкурсних торгів    ______________Олег КИСЛИЦЯ


ЗВІТ 
про результати проведення процедур відкритих і двоступеневих торгів та попередньої кваліфікації 
№ б/н від 28 листопада 2014 року

 

1. Замовник.

1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.

1.2. Код за ЄДРПОУ: 26286152.

1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

1.4. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв’язок з учасниками (прізвище, ім’я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв’язку, електронна адреса):

Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.

Секретар комітету з конкурсних торгів, провідний спеціаліст юридичного сектору Сидоренко Олександр Олександрович.

2. Замовник, в інтересах якого генеральним замовником проведено процедуру закупівлі.

2.1. Найменування.

2.2. Код за ЄДРПОУ.

2.3. Місцезнаходження.

2.4. Найменування та код за ЄДРПОУ головного розпорядника коштів: Державна судова адміністрація України, 26255795.

3. Предмет закупівлі.

3.1. Найменування предмета закупівлі: диски CD-R в упаковці (ДК 016:2010 - 26.80.1 Носії інформації магнітні й оптичні.)

3.2. Кількість товару або обсяг виконання робіт чи надання послуг: 88 000 штук.

3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.

3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2014 р.

4. Процедура закупівлі.

5. Інформування про процедуру закупівлі: відкриті торги.

5.1. Адреса веб-сайта, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю. www.court.gov.ua

5.2. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 24.10.2014 р., № 181471.

5.3. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних торгів, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: -

5.4. Дата і номер оголошення про результати процедури закупівлі, розміщеного на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель: 26.11.2014 р., №197807.

5.5. Дата і номер оголошення з відомостями про рамкову угоду, за якою укладено договір про закупівлю: -

6. Інформація про учасників процедури закупівлі, які подали пропозиції конкурсних торгів.

6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 1 (один).

6.2. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: ТОВ «В.М.»

6.3. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: 24095427.

6.4. Місцезнаходження/місце проживання: м.Київ, вул., Івана Мазепи, 4/6.

7. Інформація про пропозиції конкурсних торгів.

7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): до 20.11.2014 р., 10:00 год.

7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 20.11.2014 р., 14:30 год.

7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 1 (один).

7.4. Кількість пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування процедури двоступеневих торгів):-

7.5. Ціна кожної пропозиції конкурсних торгів: -

7.6. Перелік відхилених пропозицій конкурсних торгів, а також підстави їх відхилення: -

8. Інформація про оцінку пропозицій конкурсних торгів: -

8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися:-

 

найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів

_________________ ; 
      (цифрами і словами)

 

найвища ціна пропозиції конкурсних торгів

__________________ ; 
      (цифрами і словами)

 

ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів

__________________ ; 
      (цифрами і словами)

8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: -

9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю: -

9.1. Найменування/прізвище, ім’я, по батькові: -

9.2. Код за ЄДРПОУ/реєстраційний номер облікової картки платника податків: -

9.3. Місцезнаходження (для юридичної особи) та місце проживання (для фізичної особи), телефон, телефакс: -

10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю -

11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце).

12. Відміна торгів або визнання їх такими, що не відбулися.

12.1. Дата прийняття рішення: 20.11.2014 р.

12.2. Підстави: п. 4 ч. 1 ст. 30 Закону України «Про здійснення державних закупівель», а саме «подання для участі в них менше двох пропозицій конкурсних торгів».

13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям згідно зі статтею 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав.

13.1. Перелік учасників, які відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: -

13.2. Перелік учасників, які не відповідають кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону: -

13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлено обставини, визначені статтею 17 Закону: -

13.4. Перелік учасників, щодо яких установлено обставини, визначені

статтею 17 Закону, із зазначенням таких обставин для кожного учасника: -

14. Інформація про укладену рамкову угоди: -

14.1. Дата та номер рамкової угоди: -

14.2. Учасники рамкової угоди: -

14.3. Строк, на який укладено рамкову угоду: -

14.4. Істотні умови договору про закупівлю, визначені в рамковій угоді: -

14.5. Умови конкурентного відбору або порядок проведення переговорів з учасником: -

15. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури, інформація про субпідрядників).

 

 

 

16. Склад комітету з конкурсних торгів:

Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління

Кислиця Олег Семенович

- начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер

Ліщишина Валентина Михайлівна

- заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності

Дем’яник Валерій Анатолійович

- завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій

Колодько Ніна Станіславівна

- завідувач сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників

Ліфвірова Олена Григорівна

- завідувач сектору кадрової роботи

Рудик Олег Іванович

- завідувач юридичного сектору

Чернецький Руслан Віталійович 

Секретар комітету з конкурсних торгів:

- провідний спеціаліст юридичного сектору

Сидоренко Олександр Олександрович

 

Заступник начальника

ТУ ДСА України в  Вінницькій області,

Голова комітету з конкурсних торгів                ___________________         О. С. Кислиця