flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Закупівля послуг з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки

Умови тендера

Відкрито: 11 березня 2014

 

ОГОЛОШЕННЯ
про проведення відкритих торгів
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.
Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Реєстраційний рахунок замовника: 35220101000401 в ГУДКСУ у Вінницькій області, МФО 802015.
1.5. Посадові особи замовника, уповноважені здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та телефаксу із зазначенням коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail):
Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
1.6. Головний розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.
2. Фінансування закупівлі:
2.1. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
2.2. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість закупівлі(не для друку, не для оприлюднення).
2.3. Очікувана ціна одиниці товару  разі закупівлі товару) (не для друку, не для оприлюднення).-
3. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщується інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
4. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщується інформація про закупівлю (у разі наявності): www.court.gov.ua
5. Інформація про предмет закупівлі:
5.1. Найменування предмета закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1 ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування).
5.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: –  
5.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою переможця конкурсних торгів.
5.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:                                до 31.12.2014р.
6. Місце   отримання документації конкурсних торгів:  м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
7. Забезпечення пропозиції конкурсних торгів (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
7.1. Розмір:–
7.2. Вид:–
7.3. Умови надання:–
8. Подання пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, сектор організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
8.2. Строк: 24.04.2014р., до 10год. 00 хв.
9. Розкриття пропозицій конкурсних торгів:
9.1. Місце: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 4-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області, 21018.
9.2. Дата: 24.04.2014р.
9.3. Час: 14 год. 30 хв.
10. Додаткова інформація: для отримання додаткової інформації необхідно звертатися за номером телефону: (0432) 52-46-67.
 
 
Заступник
Начальника управління,

Голова комітету з конкурсних торгів         _______________   О. С. Кислиця


 

ПРОТОКОЛ
про розкриття пропозицій конкурсних торгів
 
 
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Місцезнаходження: 21018, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17.
 1.3. Відповідальний за проведення торгів: Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів),                       (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
2. Інформація про предмет закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1 ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування).
3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель:  24.03.2014р., №082978, ВДЗ №24 (870).
4. Розкриття пропозицій конкурсних торгів відбулося: 24.04.2014р., об 14 год. 30 хв.
Місце розкриття: м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, IV-й поверх, кабінет начальника Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
5. Перелік пропозицій конкурсних торгів (кваліфікаційних пропозицій, цінових пропозицій), запропонованих учасниками процедури закупівлі: 
 
 
Номер і дата реєстрації замовником пропозиції конкурсних торгів (кваліфікаційної пропозиції, цінової пропозиції)
Повне найменування для (юридичної особи) або прізвище, ім'я, по батькові (для фізичної особи) учасника процедури закупівлі,
 ідентифікаційний код/
реєстраційний номер облікової картки платника податків*,  місцезнаходження/ місце проживання, телефон/телефакс
Інформація про наявність,  відсутність необхідних документів, передбачених документацією конкурсних торгів
(запитом щодо цінових пропозицій)
Ціна пропозиції або ціни окремих частин предмета закупівлі (лотів) (якщо окремі частини предмета закупівлі визначені замовником для надання учасниками пропозицій щодо них)
Примітки
 
1
23.04.2014
 
ФОП Кравченко Мирон Сергійович
Ін. код. 2890605296
м.Вінниця, вул. Соборна, 30,
тел. 57-90-49
 
 
 
 
 
Документи в наявності
 
 
 
 
 
 
 
8550,00 грн. (з ПДВ)
(вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят грн. 00 коп.)
 
 
 
2
23.04.2014
 
 
 
 
ФОП Барановська Тетяна Павлівна
ЄДРПОУ 2603211446
М. Вінниця, вул. 30 років Перемоги, 4/21, 21037,
тел. 46-44-45
 
 
 
 
Документи в наявності
 
 
 
 
 
11209,13 (з ПДВ)
(одинадцять тисяч двісті дев’ять грн. 13 коп. )
 
 
*Реєстраційний номер облікової картки платника податків або серія та номер паспорта (для фізичних осіб, які через свої релігійні переконання відмовляються від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків та повідомили про це відповідний орган державної податкової служби і мають відмітку у паспорті).
 
6 Присутні:
6.1. Від учасників процедури закупівлі (посада, прізвище, ініціали, підпис):
 
1.         Відсутні (пропозиція № 1)    (_________)
      (посада, прізвище, ініціали)            підпис
 
2.         Відсутні (пропозиція № 2)    (_________)
      (посада, прізвище, ініціали)             підпис
 
Зауваження учасників процедури закупівлі (у разі наявності): відсутні.
6.2. Від замовника (члени комітету з конкурсних торгів) (посада, прізвище, ініціали, підпис):
 
Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління                                        
Кислиця Олег Семенови                                                                                                                                                                                 _______________________
                                                                                                                                                                                          
Члени комітету з конкурсних торгів
Заступник голови комітету з конкурсних торгів – начальник відділу планово-фінансової
діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
Ліщишина Валентина Михайлівна
 
- завідувач сектору кадрової роботи
Рудик Олег Іванович
 
- завідувач юридичного сектору
Чернецький Руслан Віталійович 
 
- провідний спеціаліст юридичного сектору
Сидоренко Олександр Олександрович
 
Секретар комітету з конкурсних торгів:
- заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Дем’яник Валерій Анатолійович
 
 

 

 

 

 

 

 

 

 


 

Результати тендера

Закрито: 28 травня 2014

 

ПОВІДОМЛЕННЯ
про акцепт пропозиції конкурсних торгів, 
або цінової пропозиції, або пропозиції  
за результатами застосування процедури 
 закупівлі в одного учасника 
1. Замовник:
1.1. Найменування:Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, IV-й поверх, 21018.
2. Предмет закупівлі:
2.1. Найменування предмета закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (код за                ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1 ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування).
2.2. Обсяг надання послуг:  –
2.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою переможця конкурсних торгів.
2.4.  Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31.12.2014  
3. Процедура закупівлі: відкриті торги.
4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: №082978, ВДЗ №24 (870) від 24.03.2014
5. Учасник-переможець:
5.1. Найменування/прізвище:ФОП Кравченко Мирон Сергійович
5.2. Ідентифікаційний код: 2890605296.
5.3. Місцезнаходження, телефон, телефакс: Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 30, тел. 57-90-49.
6. Ціна акцептованої пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції) (цифрами та словами): 8550,00 грн. (вісім тисяч п'ятсот п'ятдесят  гривень 00 коп. з ПДВ).
6.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару): –
7. Дата прийняття рішення про акцепт пропозиції конкурсних торгів (цінової пропозиції): 28.04.2014р.
8. Кінцевий строк укладення договору про закупівлю: 30.05.2014.
 
 
Заступник начальника
Голова комітету з конкурсних торгів    ______________Олег КИСЛИЦЯ
                                                                                 

 


 

   ОГОЛОШЕННЯ            
     про результати проведення торгів
             
1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Головний   розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ):  Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.   
2. Джерело фінансування закупівлі: Кошти Державного бюджету України.
3. Процедура закупівлі: відкриті торги.
4. Інформація про предмет закупівлі:
4.1. Найменування предмета закупівлі: послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1 ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування).
4.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт  чи надання послуг: –
4.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:  за адресою переможця конкурсних торгів.
4.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2014 року.
5. Інформування про застосування процедури закупівлі в одного
учасника:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника: 
www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса веб-сайту, на якому замовником додатково розміщувалась інформація про застосування процедури закупівлі в одного учасника (у разі розміщення): www.court.gov.ua.
5.3. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури   закупівлі,   опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель: 24.03.2014, №082978, ВДЗ №24 (870).
5.4. Дата оприлюднення та номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних  міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель") – не публікувалося.
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних   торгів,   опублікованого   в   державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель 01.05.2014, №115503, ВДЗ №35 (881).
6. Результат проведення процедури закупівлі:
6.1. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів, що визнана найбільш економічно вигідною: 28.04.2014.
6.2. Дата укладення договору про закупівлю: 23 травня 2014 року.
6.3. Торги відмінені чи визнані такими, що не відбулися:-
6.3.1. Дата прийняття рішення.
6.3.2. Причина.
7. Сума, визначена в договорі про закупівлю: 330000,00 грн. (триста тридцять тисяч грн. 00 коп.) (з ПДВ).
8. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару).
9. Інформація про переможця торгів:
9.1. Найменування:ФОП Кравченко Мирон Сергійович.
9.2. Ідентифікаційний код: 2890605296.

9.3. Місцезнаходження Місцезнаходження   (для   юридичної   особи)  або місце проживання (для фізичної особи): м. Вінниця, вул. Соборна, 30.

9.4. Номер телефону, телефаксу: 57-90-49.

 
 
Заступник начальника
Голова комітету з конкурсних торгів    ______________Олег КИСЛИЦЯ
                                                                                  
 

ЗВІТ               
 про результати проведення процедури     
            відкритих торгів N б/н від 11 червня 2014р.
  
 1. Замовник:
1.1. Найменування: Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області.
1.2. Ідентифікаційний код за ЄДРПОУ: 26286152.
1.3. Місцезнаходження: Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул.                             Р. Скалецького, 17, 21018.
1.4. Посадові особи замовника,   уповноважені   здійснювати зв'язок з учасниками (прізвище, ім'я, по батькові, посада та адреса, номер телефону та   телефаксу   із   зазначенням   коду міжміського телефонного зв'язку, e-mail): Кислиця Олег Семенович – заступник начальника управління (голова комітету з конкурсних торгів), (0432) 52-47-05, inbox@vn.court.gov.ua.
Дем’яник Валерій Анатолійович - заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності - (0432) 52-46-67, www.court.gov.ua.
1.5. Головний   розпорядник коштів (повне найменування та ідентифікаційний код за ЄДРПОУ): Державна судова адміністрація України, код за ЄДРПОУ 26255795.
2. Джерело фінансування закупівлі: кошти Державного бюджету України.
3. Предмет закупівлі.
3.1. Найменування: послуги з технічного обслуговування і ремонту конторських, лічильних машин та комп'ютерної техніки (код за ДК продукцій та послуг 016:2010 – 95.11.1 ремонтування комп'ютерів і периферійного устаткування).
3.2. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: –
3.3. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: за адресою переможця конкурсних торгів.
3.4. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2014р.
4. Процедура закупівлі: відкриті торги.
5. Інформування про процедуру закупівлі:
5.1. Адреса веб-порталу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України, на якому розміщувалась інформація про закупівлю: www.tender.me.gov.ua.
5.2. Адреса   веб-сайту,   на   якому   замовником додатково розміщувалась інформація про закупівлю (у разі наявності): inbox@vn.court.gov.ua
5.3. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури   закупівлі,   опублікованого в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного  розвитку і торгівлі України:  24.03.2014, 082978, ВДЗ №24 (870).
5.4. Дата оприлюднення і номер оголошення про проведення процедури закупівлі, опублікованого у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом України "Про здійснення державних закупівель": -
5.5. Дата оприлюднення та номер повідомлення про акцепт пропозиції конкурсних   торгів,   опублікованого   в   державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщеного на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України: 01.05.2014, №115503, ВДЗ №35 (881).
5.6. Дата   і номер оголошення про результати проведення торгів, яке було (буде) опубліковане в державному офіційному друкованому виданні з питань державних закупівель та розміщене на веб-порталі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України:29.05.2014, №125895, ВДЗ №43 (889).
5.7. Дата і номер оголошення про результати   проведення торгів, яке було (буде) опубліковане у відповідних міжнародних виданнях (у випадках, передбачених Законом): -.
6. Інформація про учасників процедури закупівлі, що подали пропозиції конкурсних торгів.
6.1. Кількість учасників процедури закупівлі: 2 (два).  
6.2. Найменування/прізвище, ім'я, по батькові:
1. ФОП Кравченко М.С.
2. ФОП Барановська Т.П.
6.3. Ідентифікаційний   код/реєстраційний   номер   облікової картки платника податків:
1.2890605296.
2.2603211446.
6.4. Місцезнаходження/місце проживання:
1. Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 30.
2. Вінницька область, м. Вінниця, вул. 30 років Перемоги, 4/21.
7. Інформація щодо пропозицій конкурсних торгів:
7.1. Строк подання пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 24.04.2014,                       до 10:00.
7.2. Дата розкриття пропозицій конкурсних торгів (дата і час): 24.04.2014, об  14:30.
7.3. Кількість отриманих пропозицій конкурсних торгів: 2 (дві). 
7.4. Кількість   пропозицій конкурсних торгів, поданих на другому етапі (у разі застосування   процедури   двоступеневих торгів): –
7.5. Ціна   і стислий опис інших умов кожної пропозиції конкурсних торгів (грн., з ПДВ):
1. – ФОП Кравченко М.С. 8550,00 грн. (вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.).
2. ФОП Барановська Т.П. – 11209,13 грн. (одинадцять тисяч двісті дев’ять  гривень 13 коп.).
7.6. Перелік   відхилених   пропозицій   конкурсних   торгів, обґрунтування підстав відхилення: -
8. Інформація щодо оцінки пропозицій конкурсних торгів:
8.1. Ціни пропозицій конкурсних торгів, які оцінювалися (грн. з ПДВ):
1. – ФОП Кравченко М.С. 8550,00 грн. (вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.).
2. ФОП Барановська Т.П. – 11209,13 грн. (одинадцять тисяч двісті дев’ять  гривень 13 коп.).
- найнижча ціна пропозиції конкурсних торгів –8550,00 грн.;
- найвища ціна пропозиції конкурсних торгів – 11209,13 грн.
8.2. Дата акцепту пропозиції конкурсних торгів: 28.04.2014.
9. Інформація про учасника, з яким укладено договір про закупівлю:
9.1. Найменування:ФОП Кравченко М.С.
9.3. Вінницька область, м. Вінниця, вул. Соборна, 30.
10. Дата укладення договору про закупівлю та сума, визначена в договорі про закупівлю:
Дата укладення договору  23 травня 2014 року. Відповідно до акцептованої пропозиції переможця торгів вартість послуг становить 8550,00 грн. (вісім тисяч п’ятсот п’ятдесят гривень 00 коп.) з ПДВ. Загальна вартість Послуги становить 330 000 грн. (триста тридцять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ. Сума, що становить загальну вартість цього Договору передбачена Річним планом закупівель Територіального управління Державної судової адміністрації України в Вінницькій області на 2014 рік за КЕКВ 2240.
10.1. Ціна за одиницю товару (у разі закупівлі товару):-
11. Підстави для прийняття рішення про неукладення договору про закупівлю (якщо таке мало місце): -
12. Торги відмінені або визнані такими, що не відбулися: -
12.1. Дата прийняття рішення: -
12.2. Причини для відміни відсутні.
13. Зведена інформація замовника про наявність та відповідність установленим законодавством вимогам документів, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, та наявність/відсутність обставин, установлених статтею 17 Закону, із зазначенням відповідних підстав:
13.1. Перелік учасників, що подали всі   документи,   які підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону та відповідають установленим законодавством вимогам:
1. ФОП Кравченко М.С.
2. ФОП Барановська Т.П.
13.2. Перелік   учасників,   які не подали документи, що підтверджують відповідність учасників кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону, або подані документи не відповідають установленим законодавством вимогам: -
13.3. Перелік учасників, щодо яких не встановлені обставини, визначені статтею 17 Закону:
1. ФОП Кравченко М.С.
2. ФОП Барановська Т.П.
13.4. Перелік учасників, щодо яких установлені обставини, визначені статтею 17 Закону та підстава (перелік підстав) для кожного такого учасника: -
14. Інша інформація (у тому числі обґрунтування застосування скороченої процедури):
Оцінка пропозицій конкурсних торгів здійснювалася на основі критерію «Ціна». 
Максимально можлива кількість балів дорівнювала 100. Оцінка проводилася згідно з наступною методикою.
Кількість балів за критерієм "Ціна" визначалася у нижченаведеному порядку.
Пропозиція конкурсних торгів значення критерію "Ціна" в якої є найвигіднішим (найменшим), присвоювалася максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій конкурсних торгів визначалася за формулою:
Бобчисл = Цmin / Цобчисл х 100.
Відповідно до наведеної формули обчислювальні значення розшифровувалися наступним чином:
 - Бобчисл – обчислювана кількість балів;
- Цmin – найнижче значення за критерієм "Ціна";
Цобчисл – значення поточного критерію пропозиції конкурсних торгів, кількість балів для якого обчислюється;
- 100 – максимально можлива кількість балів за критерієм "Ціна".
15. Склад комітету з конкурсних торгів:
 
Голова комітету з конкурсних торгів – заступник начальника управління                         
Кислиця Олег Семенович
 
Заступник голови комітету з конкурсних торгів – начальник відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності – головний бухгалтер
Ліщишина Валентина Михайлівна
 
- заступник начальника відділу планово-фінансової діяльності, бухгалтерського обліку та звітності
Дем’яник Валерій Анатолійович
 
- завідувач сектору матеріально-технічного та господарського забезпечення, організації діяльності служби судових розпорядників
Ліфвірова Олена Григорівна
 
- завідувач сектору організаційного забезпечення діяльності судів, судової статистики та інформаційних технологій
КолодькоНіна Станіславівна
 
- завідувач сектору кадрової роботи
Рудик Олег Іванович
 
- завідувач юридичного сектору
Чернецький Руслан Віталійович 
 
Секретар комітету з конкурсних торгів:
- провідний спеціаліст юридичного сектору
Сидоренко Олександр Олександрович
 
Заступник начальника
ТУ ДСА України в Вінницькій області,

Голова комітету з конкурсних торгів          ___________________ О. С. Кислиця