flag Судова влада України

Отримуйте інформацію лише з офіційних джерел

Єдиний Контакт-центр судової влади України 044 207-35-46

Щодо запуску електронного реєстру листків непрацездатності

01.04.2020 Фонд соціального страхування України повідомив, що разом з Пенсійним Фондом  України  підготувались до запуску електронного реєстру листків непрацездатності (далі ― Реєстр).

            Реєстр містить записи про тимчасову непрацездатність, а саме: відомості про тимчасово непрацездатну особу; унікальний номер випадку непрацездатності; номер, дату (час) реєстрації медичного висновку в електронній системі охорони здоров’я; причину та період непрацездатності; призначений режим лікування; відомості про лікаря, заклад охорони здоров’я та ін.

              Лікарняний листок реєструватимуть на підставі створеного лікарем через веб-інтерфейс медичного висновку.  Кожен листок непрацездатності буде мати унікальний реєстраційний номер, що формується та присвоюється автоматично. Варто зазначити, що роботодавець через електронний кабінет зможе отримати інформацію про тимчасову втрату працездатності своїх працівників. На підставі зазначених даних страхувальник (роботодавець) до ФСС подаватиме заяву-розрахунок, за якою ФСС здійснюватиме виплати матеріального забезпечення (оплата за лікарняними, допомоги по вагітності та пологах). Система готова до дослідної експлуатації. Наразі очікують наказ МОЗ.

                В умовах карантину та обмежувальних заходів, коли багато працівників працюють вдома і не працює громадський транспорт запуск Реєстру є дуже важливим і актуальним. Працівнику, що захворів, необхідно буде звернутись до лікаря та відкрити листок непрацездатності, а роботодавець зможе проконтролювати через Реєстр, що працівник дійсно хворіє, з першого ж дня табелюватиме ці дні, як тимчасову непрацездатність та підготує документи для його оплати одразу ж після закриття листка непрацездатності.